Τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο, παρέχουν τα εργαλεία της Google, AdWords, Google My Business και YouTube, καθώς, όπως αποδεικνύεται μέσω στατιστικών στοιχείων της εταιρείας, συμβάλουν στην αύξηση των πωλήσεων.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα AdWords -όπως επισημαίνει η εταιρία- το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για τον τομέα της διαφήμισης, επιτρέπει στους επαγγελματίες να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, αφού σκοπός του εργαλείου είναι η δημιουργία επιτυχημένων διαφημίσεων και η μετατροπή της διαφημιστικής επένδυσης σε έσοδα. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται στην μηχανή αναζήτησης της Google, καθώς και σε όποιον ιστότοπο γενικά επιλέξει ο καθένας για να προβληθεί στο κοινό που στοχεύει.
Επιπλέον, με το εργαλείο Google My Business και τη δημιουργία καναλιού στο YouTube, οι επαγγελματίες -σύμφωνα πάντα με την εταιρία- μπορούν να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο, αφού προσφέρει στους πελάτες στοιχεία σχετικά με όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας των επιχειρήσεων. Επίσης, το YouTube παρέχει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να ανεβάσουν την εικονική περιήγηση της επιχείρησής τους, αλλά παράλληλα και τις ιστορίες που θα ήθελαν να επικοινωνήσουν με το κοινό.
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, αναφέρει η Google, επιχειρηματία-ξενοδόχο από τη Ζάκυνθο, ο οποίος διατηρεί οικογενειακή επιχείρηση και κατάφερε μέσω του AdWords να αυξήσει την κίνηση στην ιστοσελίδα που είχε δημιουργήσει κατά 97% σε σχέση με το 45% το περασμένο έτος.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, στόχος της Google είναι να στηρίζει τις επιχειρήσεις με σκοπό να συμβάλει τόσο στην εξέλιξη όσο και στην αύξηση των πωλήσεών τους.