«Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα και αυτό θα κάνουμε» είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, κάνοντας λόγο για κατεπείγουσα ανάγκη για να αναβαθμιστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο από Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και με τροχαίο υλικό.
Ο πρωθυπουργός προανήγγειλε ότι στις αρχές Απριλίου θα γίνει συνολική παρουσίαση των νέων παρεμβάσεων για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τονίζοντας ότι μέχρι το 2027 η εικόνα στα ΜΜΜ θα είναι εντελώς διαφορετική. Αυτό θα αφορά και σε νέα λεωφορεία καθώς και προσλήψεις νέων οδηγών. Θα γίνουν νέες παρεμβάσεις στις γραμμές του Μετρό 2 και 3 ενώ θα αναβαθμιστεί η Γραμμή 1.
Ειδικότερα, ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για την προσθήκη νέων λεωφορείων, αλλά και την πρόσληψη νέων οδηγών, την προωθούμενη αναβάθμιση στους συρμούς της γραμμής 1 του Μετρό, αλλά και τις δρομολογούμενες παρεμβάσεις στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό.
Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι σύντομα θα έλθει προς ψήφιση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι αυτό από μόνο του δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα της ασφάλειας στους οδικούς άξονες, καθώς και ότι χρειάζεται μία συνολική επαναξιολόγηση.
Εξάλλου, ο πρωθυπουργός επικαιροποίησε και τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση σημαντικών έργων υποδομής έως το 2027. Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης είπε πως σημαντικό μέρος του ΒΟΑΚ θα πρέπει να έχει παραδοθεί έως το τέλος του 2027, ενώ εντός του 2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, αλλά και οι εργασίες επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, όπου έκανε λόγο για 5 σταθμούς και ολοκλήρωση μέχρι το τέλος του 2025. Ακολούθως, εντός του 2026 θα πρέπει να έχει παραδοθεί ο Ε65 και έως το 2027 το Flyover στη Θεσσαλονίκη.