Το επιστημονικό υπόβαθρο του νέου Δημάρχου της Αθήνας, Χάρη Δούκα, αφήνει πολλές υποσχέσεις λύσεις για ένα από τα εντονότερα προβλήματα που υπάρχουν στην πρωτεύουσα.
Το κυκλοφοριακό. O Χάρης Δούκας, είναι μηχανολόγος μηχανικός και καθηγητής στο τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο, όπου διδάσκει Ενεργειακή Πολιτική και Διοίκηση.
Οι γνώσεις του και το επίπεδο εμπλοκής του, τον έχουν οδηγήσει σε αρκετές δημοσιεύσεις πάνω σε πολιτικές αποφάσεις με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και την βελτίωση της ποιότητας ζωής σε μεγάλα αστικά κέντρα, όπως αυτό της Αθήνας που αναλαμβάνει τώρα να διοικήσει.
Τόσο στο debate, όσο και σε συνεντεύξεις του προεκλογικά είχε αναφερθεί σε ζητήματα που άπτονται των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, όπως τα σχέδια που έχει για να μειώσει τον αριθμό των αυτοκινήτων στο κέντρο της Αθήνας, στα πρότυπα ξένων μεγάλων πόλεων.
Η πιο ηχηρή δέσμευσή του πάντως που ήρθε λίγο πριν την δεύτερη Κυριακή των εκλογών, όπου αναδείχθηκε νικητής, ήταν η επαναφορά στην κυκλοφορία στην Βασιλίσσης Όλγας. Σύμφωνα με τα λόγια του νέου Δημάρχου «κόβει την Αθήνα στο κέντρο και άνθρωποι που μένουν στο Παγκράτι για παράδειγμα για να πάνε στην Ακρόπολη ή το κέντρο χρειάζεται να γυρίσουν από το Σύνταγμα».