Επίσημη πρώτη για το «καλάθι του νοικοκυριού», με 51 προϊόντα ευρείας κατανάλωσης και στόχο τη διασφάλιση χαμηλών τιμών. Οι καταναλωτές μπορούν να αναζητήσουν στα σούπερ μάρκετ τα προϊόντα με την ειδική σήμανση.
Αναρτήθηκαν οι τιμοκατάλογοι
Στη διεύθυνση https://e-katanalotis.gov.gr/householdBasket αναρτήθηκαν σήμερα οι τιμοκατάλογοι για τα προϊόντα που συνθέτουν το «καλάθι του νοικοκυριού».
Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αναζητήσουν τα προϊόντα ανά αλυσίδα σούπερ – μάρκετ.
Στην ιστοσελίδα του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων έχουν αναρτηθεί οι τιμοκατάλογοι από 13 αλυσίδες ενώ τα προϊόντα που συμμετέχουν στο “καλάθι” επισημαίνονται με σχετική σήμανση στο ράφι και τις διαφημιστικές προβολές των αλυσίδων.
Οι τιμές που ανακοινώθηκαν σήμερα ισχύουν για την επόμενη εβδομάδα καθώς η σύνθεση του καλαθιού θα αλλάζει κάθε Τετάρτη. Σημειώνεται ότι στην εφαρμογή εμφανίζεται η τιμή ανά συσκευασία αλλά και ανά μονάδα μέτρησης.
Ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, ‘Αδωνις Γεωργιάδης ο Αναπληρωτής Υπουργός Νίκος Παπαθανάσης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ο Διοικητής της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) Χαράλαμπος Μελισσινός και ελεγκτές της ΔΙΜΕΑ, επισκέπτονται σήμερα, πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού», καταστήματα αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην Αττική.
«Το εγχείρημα αυτό είναι μια πρωτοβουλία δική μας, δεν έχει γίνει πουθενά αλλού στην Ευρώπη, είναι μια ιδέα που γεννήθηκε στο δικό μου το γραφείο, έχουμε δουλέψει για να εφαρμοστεί. Βλέπετε τις τιμές φαίνεται ότι είναι πολύ καλύτερες στο καλάθι από ότι έξω από αυτό κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και τις επόμενες εβδομάδες» τόνισε ο υπουργός Άναπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης σε αυτοψία που έκανε για την πρεμιέρα της εφαρμογής του μέτρου.
Μικροπροβλήματα στο site
Η πρεμιέρα για την ψηφιακή πλατφόρμα e-katanalotis.gov.gr για το «καλάθι του νοικοκυριού» ξεκίνησε με προβλήματα το πρωί της Τετάρτης (2/11), καθώς «έπεσε» λόγω του μεγάλου όγκου των καταναλωτών που έσπευσαν να ελέγξουν τις τιμές των προϊόντων ανά αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Ο μεγάλος όγκος των καταναλωτών στην πλατφόρμα από νωρίς το πρωί της Τετάρτης προκειμένου να ελέγξουν τις τιμές πριν σπεύσουν να κάνουν τα ψώνια τους, προκάλεσε προβλήματα στο σύστημα με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί.