Σε καταγγελία για απόπειρα ηλεκτρονικής εξαπάτησης των καταναλωτών της ΔΕΗ με τη μέθοδο του phising, σχετικά με πληρωμές για το Power Pass, προχώρησε η Επιχείρηση.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με αφορμή των τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass