Το 74% των Ελλήνων κάνει πλέον online αγορές

Οι Έλληνες δαπάνησαν, κατά μέσο όρο τους τελευταίους 6 μήνες, €805,6 για ηλεκτρονικές αγορές – Αυξητική τάση στις ηλικίες 55-64 ετών.

Το ψηφιακό κανάλι επιλέγουν πλέον για τις αγορές τους οι Έλληνες πολίτες, με τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας να εμπιστεύονται και αυτά το Διαδίκτυο για τα ψώνια τους. Σήμερα, το 74% των Ελλήνων κάνει online αγορές, με τις σχετικές δαπάνες να έχουν αυξηθεί τους τελευταίους έξι μήνες.

Οι Έλληνες δαπάνησαν, κατά μέσο όρο το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2021, €805,6 για ηλεκτρονικές αγορές. Ο δε δημοφιλέστερος τρόπος πληρωμών παραμένει η αντικαταβολή, την οποία επιλέγουν σχεδόν 2 στους 3 καταναλωτές (64%).

Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση (20%) καταγράφηκε στο κοινό 55+, συγκριτικά με το προηγούμενο 6μηνο. Το top 3 των online αγορών, τους τελευταίους 6 μήνες, είναι τα ηλεκτρονικά είδη με ποσοστό 33%, τα παπούτσια με ποσοστό 36% και τα ρούχα με 46%.

Τη μεγαλύτερη, πάντως, αύξηση τον τελευταίο χρόνο καταγράφουν οι αγορές στις κατηγορίες “Έπιπλα & τα άλλα είδη για το σπίτι”, “Εκπαιδευτικά σεμινάρια/Webinars” και “Υπηρεσίες Υγείας”.

Η στροφή των Ελλήνων στο ψηφιακό κανάλι συνεχίζεται, παρά το άνοιγμα των καταστημάτων και ακολουθεί τη συνεχώς ανοδική διείσδυση του Internet στη χώρα μας. Η χρήση του Διαδικτύου είναι σχεδόν καθολική στην Ελλάδα και φτάνει στο 97% το 1ο εξάμηνο του 2021 από 88% το διάστημα Ιούνιος – Δεκέμβριος 2020.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close