Τι αλλάζει στις μετακινήσεις με τα ΜΜΜ: Έρχεται εισιτήριο με χιλιομετρική απόσταση

Ραγδαίες αλλαγές έρχονται στον τομέα των μαζικών μετακινήσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με την κυβέρνηση να προσανατολίζεται στην καθιέρωση του αναλογικού εισιτηρίου, έναντι του ισχύοντος.

Όπως συγκεκριμένα εξήγησε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στο ράδιο News 24/7, το προσεχές διάστημα θα υπάρξει άμεση ανανέωση του στόλου των λεωφορείων στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, ενώ γνωστοποίησε ότι αναμένεται αναλογικό εισιτήριο, με βάση δηλαδή τη χιλιομετρική απόσταση που διανύει ο επιβάτης.

Σημείωσε πάντως ότι εκτός από τα «αναλογικά διόδια» όπου το νέο σύστημα θα είναι δίκαιο και με μικρότερη χρέωση και στα αστικά λεωφορεία, αλλά και στο σύνολο των δημόσιων συγκοινωνιών θα υπάρξει μια άλλη λογική στη χρέωση των εισιτηρίων.

«Αυτή θα περιλαμβάνει αναλογικό εισιτήριο, χρέωση ανάλογα με την μετακίνηση. Αν κάποιος δηλαδή διανύει 80 χλμ απόστασης ή 20χλμ ή 5χλμ να έχει την αντίστοιχη χρέωση», είπε.

Αναφορικά με τα λεωφορεία, υπογράμμισε πως «τις επόμενες 10-15 μέρες θα βγει ο διαγωνισμός που αφορά 350 λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη και μεγαλύτερο αριθμό για την Αθήνα. Ο διαγωνισμός θα γίνει κεντρικά από το υπουργείο, θα περιλαμβάνει τη συντήρηση και τα ανταλλακτικά».

«Ο Μητσοτάκης υποσχέθηκε έργα που έχουν ήδη δρομολογηθεί»

Από κει και πέρα, ο Χρήστος Σπίρτζης άσκησε δριμεία κριτική στη Νέα Δημοκρατία και το πρόγραμμά της για τις υποδομές, λέγοντας πως «ο κ. Μητσοτάκης εξήγγειλε έργα που είτε υλοποιούνται, είτε είναι σε φάση δημοπράτησης και ως χαρακτηριστικά παραδείγματα ανέφερε την υποθαλάσσια της Σαλαμίνας, τον Ε65, τη γραμμή 4 του Μετρό, τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος και το ΒΟΑΚ».

Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, η ΝΔ παρέλειψε να πει χθες κατά την παρουσίαση του προγράμματός της για τις υποδομές, για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι,η σύμβαση για το οποίο θα έρθει στη Βουλή αυτήν την εβδομάδα, αλλά επίσης «ξέχασε» να αναφερθεί και σε τέσσερα μεγάλα έργα στην Κρήτη που παραδίδονται τις επόμενες ημέρες (γέφυρα Χαμεζίου, ο δρόμος προς τη Μεσαρά, ο δρόμος Χερσόνησος – Γούβες καθώς και το φράγμα Αποσελέμη).

Ταυτόχρονα, ο κ. Σπίρτζης καταλόγισε θράσος στη ΝΔ για την αύξηση των διοδίων, καθώς αυτή προβλέπονταν στις αρχικές συμβάσεις Σουφλιά. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι η αναποτελεσματικότητα της ΝΔ είναι συστατικό στοιχείο της παράταξης, είναι η παράδοση του κόμματος τα τελευταία 70 χρόνια στις υποδομές, αφού φρόντισαν να έχουν τεράστιες αποζημιώσεις για έργα που καθυστερούσαν.

«Είναι τραγικό», πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης, «η παράταξη που οδήγησε τη χώρα να πληρώσει δισεκατομμύρια, όχι σε έργα, αλλά σε πανωπροίκια, αποζημιώσεις και καθυστερήσεις των έργων, να βγαίνει σήμερα και να μας κάνει μάθημα για το σωστό σχεδιασμό των έργων».

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close