Στο 95,5% ο συνολικός δείκτης ικανοποίησης των πολιτών που χρησιμοποίησαν τις ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής
Με χρήσιμα συμπεράσματα ολοκληρώθηκε η διεξαγωγή πιλοτικού ελέγχου αξιολόγησης του πολυκαναλικού συστήματος ενημέρωσης κι εξυπηρέτησης Πολιτών κι Επιχειρήσεων Αττικής «1539», που διενεργήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με ομάδα Γάλλων εμπειρογνωμόνων της Expertise France.
Το πιο ενδιαφέρον εύρημα του ελέγχου αποτυπώνεται στον δείκτη ικανοποίησης των πολιτών που χρησιμοποίησαν τις ψηφιακά παρεχόμενες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής με τον σχετικό βαθμό να ανέρχεται στο 95,5%.
Αναλυτικά, οι πολίτες που απάντησαν στην έρευνα εμφάνισαν βαθμό ικανοποίησης που ανέρχεται στο 99,3% ως προς την ευκολία αναζήτησης των διαδικασιών που τους αφορούσαν, 100% στην κατανόηση των δικαιολογητικών που χρειάζεται να προσκομίσουν, 92,8% στην ευκολία υποβολής του αιτήματος τους, 91,7% στον χρόνο διεκπεραίωσης της υπόθεσής τους και 85% σε ότι αφορά τον τρόπο ενημέρωσης τους για την τελική έκβαση του αιτήματός τους.