Στα περισσότερα καταστήματα στη Γερμανία πρέπει κανείς να αγοράζει πλέον τις πλαστικές σακούλες. Για το λόγο αυτό οι πελάτες αναζητούν εναλλακτικές πιο φιλικές προς το περιβάλλον και οι υφασμάτινες τσάντες για τα ψώνια είναι η νέα τάση.
Αστεία μηνύματα που αναγράφονται πάνω στις υφασμάτινες τσάντες όπως «η άλλη μου τσάντα είναι Chanel» ή «μη σπρώχνετε, έχω ένα γιαούρτι μέσα στην τσάντα», τις κάνουν ακόμα πιο περιζήτητες.
Σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων όπου πωλούνται προϊόντα καθαρισμού και προσωπικής φροντίδας, όπως για παράδειγμα το dm, οι υφασμάτινες τσάντες από βιολογικό βαμβάκι κάνουν θραύση. Με δυο μόνο ευρώ μπορούν οι πελάτες να αγοράσουν μια τέτοια τσάντα. «Η ζήτηση για τις βιολογικές μας τσάντες δεν μας εξέπληξε διότι είναι η νέα τάση» λέει ο επικεφαλής του dm Κρίστοφ Βέρνερ, χωρίς ωστόσο να θέλει να αναφέρει συγκεκριμένους αριθμούς.
Διαβάστε περισσότερα εδω