Εκατό τουλάχιστον αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων αναμένεται, έπειτα από συνεργασία του ΟΑΣΑ με την Αττικό Μετρό, να προστεθούν το επόμενο διάστημα και πάντως πριν το πλήρες κλείσιμο των πυλών στο δίκτυο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, κάτι που θα εξαλείψει τις ουρές που παρατηρούνται στα εκδοτήρια και τα εν λειτουργία μηχανήματα.
Σήμερα, μετά και τη χθεσινή 24ωρη απεργία που πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στο μετρό, ξεκινά το πιο κρίσιμο τεστ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις δημόσιες συγκοινωνίες της πρωτεύουσας. Οι μπάρες αναμένεται να κλείσουν και πάλι τόσο στη γραμμή του Αεροδρομίου, όπου το εισιτήριο απλής διαδρομής κοστίζει 10 ευρώ και είχαν εντοπιστεί πολλά κρούσματα με πλαστά εισιτήρια, όσο και αλλού.
Ο παροδικός συνωστισμός πίσω από τις κλειστές πύλες δεν είναι πάντως τόσο μεγάλο πρόβλημα, όσο οι ουρές στα εκδοτήρια και -κυρίως- στα εκδοτικά μηχανήματα, ειδικά στους σταθμούς που δεν υπάρχουν ανοικτά εκδοτήρια. Καθώς ο ανάδοχος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δεν είχε προνοήσει να υπάρχει επαρκής αριθμός μηχανημάτων σε λειτουργία πριν καταργηθεί το χάρτινο εισιτήριο, υπάρχουν σταθμοί του μετρό με μόλις ένα εκδοτικό μηχάνημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Όπως αποφασίσθηκε, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, το λογισμικό των παλαιών εκδοτικών μηχανημάτων αναμένεται να αναβαθμιστεί προκειμένου να μπορούν να εκδίδουν ηλεκτρονικά εισιτήρια έως τις 20 Δεκεμβρίου.