Τίτλοι τέλους πέφτουν την Πέμπτη για το χάρτινο εισιτήριο και τις χάρτινες μηνιαίες κάρτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς, βάσει της τελευταίας παράτασης που δόθηκε. Ωστόσο, έως σήμερα Τρίτη, μία μόλις ημέρα πριν την λήξη της παράτασης ισχύος των χάρτινων μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΑ, η σύγχυση και η ταλαιπωρία των πολιτών συνεχίζεται.
Πολλοί επιβάτες καλούνται να γυρίσουν από γκισέ σε γκισέ αναζητώντας την τύχη της προσωποποιημένης κάρτας τους, αν κι έχουν καταθέσει ανοιχτό φάκελο, από τις αρχές ακόμα του μήνα.
Η εναλλακτική διαδικασία μπορεί να αποφόρτισε τις ουρές στα ειδικά εκδοτήρια, όμως φαίνεται ότι δεν έχει ανταποκριθεί ικανοποιητικά στο μεγάλο φόρτο, καθώς συστηματικοί χρήστες των ΜΜΜ θα βρεθούν αύριο χωρίς κάρτα. Εφόσον δεν παραταθεί η ισχύς του κουπονιού Οκτωβρίου θα πρέπει μάλιστα να πληρώσουν εισιτήριο για να μετακινηθούν.
Μέχρι αυτή τη στιγμή, αν και πρόκειται να υπάρξει σχετική εξέλιξη εντός της ημέρας, η ισχύς των μηνιαίων καρτών του Οκτωβρίου έχει παραταθεί μέχρι και αύριο, Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017.
Όμως όσοι επιβάτες των μέσων της πρωτεύουσας αναζητούν λύση στο πρόβλημά τους διαπιστώνουν με έκπληξη ότι δεν θα αποφύγουν τελικά να στηθούν στην ουρά. Κι αυτό, ενώ οι αρμόδιοι προέτρεπαν το επιβατικό κοινό να προτιμήσει την εναλλακτική διαδικασία προκειμένου να μην ταλαιπωρηθεί στην αναμονή.
Όπως αναφέρει το Βήμα, όσοι καλούν το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΣΑ ενημερώνονται ότι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνουν για να τσεκάρουν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η έκδοση της προσωποποιημένης ATH.ENA Card είναι να απευθυνθούν και πάλι στα εκδοτήρια των σταθμών των μέσων σταθερής τροχιάς.
Εκεί, με το ΑΜΚΑ και το ονοματεπώνυμό τους μπορεί ο υπάλληλος να ελέγξει εάν έχει εκδοθεί η κάρτα τους, οπότε η καθυστέρηση ίσως εντοπίζεται στα ΕΛΤΑ.
Ενδιαφερόμενοι όμως που έχουν απευθυνθεί στο τηλεφωνικό κέντρο των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ ενημερώνονται ότι δεν είναι δυνατόν να αναζητηθεί ο φάκελός τους με το ονοματεπώνυμό τους, παρά μόνο με το ειδικό barcode που φέρουν οι φάκελοι. Στοιχείο, ωστόσο, που δεν έχουν στη διάθεσή τους.
Όπως ενημερωθήκαμε, καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΣΑ (11185), εφόσον τίποτα από τα παραπάνω δεν αποδώσει, θα πρέπει και πάλι οι ενδιαφερόμενοι να μεταβούν σε κάποιο από τα ειδικά γκισέ έκδοσης προσωποποιημένων καρτών, και να εκκινήσουν με το ΑΜΚΑ τους νέα διαδικασία έκδοσης κάρτας.
Σε αυτή την περίπτωση εάν το σύστημα έχει καταγράψει ήδη την ύπαρξη κάρτας δεν θα επιτρέψει στον εκδότη να βγάλει και δεύτερη στον ίδιο ΑΜΚΑ.
Εάν πάλι αυτό δεν έχει γίνει, τότε θα καταθέσει όλα τα χαρτιά του, θα βγάλει προσωποποιημένη κάρτα κι αν τελικά παραλάβει ταχυδρομικά άλλη, τότε η δεύτερη θα ακυρωθεί!