Υπ. Παιδείας: Αύξηση των κονδυλίων για προσλήψεις αναπληρωτών

Το ποσό των 216.128.680 ευρώ εξασφάλισε το υπουργείο Παιδείας από το ΕΣΠΑ για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών εν όψει  της νέας σχολικής χρονιάς 2016-17.
Στο παραπάνω ποσό θα προστεθούν τα αναγκαία κονδύλια, τόσο από τον τακτικό προϋπολογισμό όσο και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ώστε από την πρώτη μέρα τα σχολεία όλης της χώρας να λειτουργήσουν κανονικά, με όλο το αναγκαίο προσωπικό στη θέση του, όπως έχει δεσμευτεί ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης.
Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία της ηλεκτρονικής-για πρώτη φορά- υποβολής των αιτήσεων  εκπαιδευτικών 28  ειδικοτήτων για να προσληφθούν ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι. Η πρόσκληση αφορά τους  ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ11, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ15, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19, ΠΕ20, ΠΕ32, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73, ΤΕ01 και ΔΕ01.
Στην σχετική εγκύκλιο υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για την ηλεκτρονική διαδικασία εγγραφής στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα, καθώς και για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων όσον αφορά τις περιοχές πρόσληψης. Φέτος και για πρώτη φορά, μπορούν να δηλωθούν κατά σειρά προτεραιότητας από μία  μέχρι και το σύνολο των διαθέσιμων, ανά κλάδο, περιοχών προτίμησης αναπληρωτών, με πλήρες ή/και με μειωμένο ωράριο.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close