Τα παιδιά ζωγραφίζουν για τους πρόσφυγες

Πήραν μπογιές, χρώματα, μαρκαδόρους και πινέλα και ζωγράφισαν με την αθωότητα του βλέμματος, αλλά κυρίως της ψυχής τους…!

download

Πριν από λίγο καιρό το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης σε συνεργασία με την Ένωση Συντακτών Περιοδικού -Ηλεκτρονικού Τύπου (ΕΣΠΗΤ) αποφάσισαν να οργανώσουν διαγωνισμό ζωγρα­φι­κής μαθητών και μαθητριών πρω­το­βάθ­μιας και δευ­τε­ρο­βάθ­μιας εκπαί­δευ­σης των σχολείων της Αττι­κής. Θέμα οι πρόσφυγες και οι έξη άξο­νες που είχαν τεθεί για τα έργα ήταν: Πόλεμος και ειρήνη, Τι μας χωρί­ζει και τι μας ενώ­νει, Συναισθήματα προ­σφύ­γων, Σε νοιά­ζο­μαι, Ο φίλος μου ο πρό­σφυ­γας, Τα δικαιώ­ματα των προσφύγων. Χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες ανταποκρίθηκαν θέλοντας να αποτυπώσουν το θέμα της προσφυγιάς όπως αυτοί το βλέπουν.

Τα αποτελέσματα της δικής τους «ματιάς» λοιπόν θα εκθέτονται από την Τετάρτη 1η Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Μουσείου (Τριπόδων 23, Πλάκα), με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού, αλλά και τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες.

download (1)

Έτσι τα έργα των παιδιών θα αξιοποιηθούν για τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι σε πολλά θέματα τα παιδιά βλέπουν καλύτερα από τους ενηλίκους…!

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close