Τα κριτήρια για την φοίτηση προσφύγων σε ελληνικά πανεπιστήμια

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες για τον καθορισμό των κριτηρίων, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα σε προσφυγόπουλα από τη Συρία και άλλες χώρες να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ, είπε στο «Πρακτορείο 104,9 FM» η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας, Σία Αναγνωστοπούλου, υπογραμμίζοντας ότι το ζήτημα αφορά και τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.

Όπως είπε η κ. Αναγνωστοπούλου μιλώντας στην εκπομπή «Δεύτερη Ανάγνωση», το θέμα της εισδοχής των προσφύγων φοιτητών σε εκπαιδευτικά ιδρύματα συζητήθηκε στην πρόσφατη σύνοδο πρυτάνεων στη Μυτιλήνη, ενώ ανάλογες συζητήσεις γίνονται και στο συμβούλιο της Ευρώπης για να καταλήξουν σε έναν πίνακα κριτηρίων. «Ελπίζω, τώρα άμεσα να φτιάξουμε ένα πίνακα κριτηρίων. Είναι δύσκολο, δεν έχουν κανένα πιστοποιητικό σπουδών άρα πρέπει με κάποιο τρόπο να δημιουργηθεί αυτό το πιστοποιητικό» τόνισε η αναπληρώτρια υπουργός και πρόσθεσε ότι τον πίνακα κριτηρίων θα πρέπει να τον αποδέχονται όλες οι ευρωπαϊκές χώρες.

Σε ερώτηση αν τελικά θα επανέλθει η «βάση τού 10» για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ, επανέλαβε ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα να αλλάξει οτιδήποτε αυτή τη στιγμή, με δεδομένο, όπως είπε, ότι «βρισκόμαστε μπροστά σε εξεταστική περίοδο και δεν μπορούν να αναστατώνονται οι μαθητές αυτή τη στιγμή. Ό,τι ίσχυε, ότι ισχύει, αυτό θα ισχύσει και τα παιδιά το μόνο που έχουν να κάνουν, είναι να διαβάσουν, να ηρεμήσουν, να χαλαρώσουν τώρα το Πάσχα και να έχουν καλή επιτυχία».

Εξάλλου, για το ζήτημα των επικείμενων αλλαγών σε γυμνάσιο και λύκειο, η κ. Αναγνωστοπούλου τόνισε ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι σε θέση να ανακοινώσει οτιδήποτε, ενώ αναφερόμενη γενικά στις μεγάλες μεταρρυθμίσεις στον χώρο της Παιδείας είπε ότι χρειάζονται χρήματα και χρόνο. «Ακόμα κι όταν δόθηκαν λεφτά, κατασπαταλήθηκαν και τώρα με νύχια και με δόντια προσπαθούμε να κρατήσουμε τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της Παιδείας» κατέληξε.

 

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close