Υπ. Παιδείας: Με μετατάξεις θα καλυφθούν τα κενά στα ΑΕΙ

Με πάγιο και όχι με φωτογραφικό τρόπο ρυθμίζονται θέματα μετάταξης μονίμων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε ΑΕΙ, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με αφορμή σχόλιο του βουλευτή του Ποταμιού Γεώργιου Μαυρωτά, σχετικά με το άρθρο 33 παρ. 7 του σχετικού νομοσχεδίου του υπουργείου.

Η διάταξη, σύμφωνα με το υπουργείο, θεραπεύει ένα ακόμη κενό στη νομοθεσία που επέτρεπε φωτογραφικές μετατάξεις στο παρελθόν, αφορά πολλούς εκπαιδευτικούς με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα, και η τυχόν μετάταξή τους στα ΑΕΙ θα τίθεται στην αυστηρή και αντικειμενική κρίση των ακαδημαϊκών αρχών και των αρμόδιων υπηρεσιακών οργάνων ευρείας αντιπροσωπευτικής σύνθεσης.

Με τον τρόπο αυτό ομαλοποιείται η λειτουργία των ΑΕΙ, καθώς έτσι θα καλύπτονται πραγματικές και ανελαστικές ανάγκες, αφού τα εργαστηριακά μαθήματα τα οποία θα διδάξουν οι εκπαιδευτικοί που μετατάσσονται είναι υποχρεωτικά από το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ και δεν μπορούν να καλυφθούν από τα μέλη ΔΕΠ.

Σε ότι αφορά τα τυπικά προσόντα των υπό μετάταξη εκπαιδευτικών, σύμφωνα με την τροπολογία, θα πρέπει να:

α) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος με γνωστικό αντικείμενο ίδιο ή συναφές με γνωστικό αντικείμενο που θεραπεύει Τμήμα ΑΕΙ

β) έχουν δημοσιευμένο έργο σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, σχετικό με τα αντικείμενα αυτά

γ) έχουν μετά τη λήψη του διδακτορικού διπλώματος αποδεδειγμένα επιτελέσει για τουλάχιστον δύο (2) ακαδημαϊκά έτη σε ελληνικό ΑΕΙ ή ομοταγές ίδρυμα της αλλοδαπής.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close