Πώς θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών φέτος

Το σχέδιο διάταξης νόμου για προσωρινό σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2016-17 παρουσίασε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκος Φίλης κατά τη σημερινή συνάντησή του με τα Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, στο υπουργείο.

Ο υπουργός ανέφερε ότι η διάταξη λαμβάνει υπόψη την πρόσφατη νομολογία του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία δίνεται προτεραιότητα στα αξιοκρατικά κριτήρια και στην επιτυχία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η προτεινόμενη διάταξη, τη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών αναλαμβάνει το ΑΣΕΠ, με βασικά κριτήρια πρόσληψης, πρώτον, την επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, δεύτερον, την προϋπηρεσία σε θέση αναπληρωτή εκπαιδευτικού, τρίτον τα ακαδημαϊκά προσόντα και στη συνέχεια, τα κοινωνικά κριτήρια.

Από πλευράς εκπαιδευτικών ομοσπονδιών, μένει να τοποθετηθούν επί της πρότασης αυτής του υπουργείου, ώστε το συντομότερο δυνατόν, να πάρει την τελική της μορφή η διάταξη.

Άλλωστε, η ηγεσία του υπουργείου έχει θέσει από καιρό τον στόχο να μην καθυστερήσουν οι διαδικασίες πρόσληψης αναπληρωτών για την ερχόμενη σχολική χρονιά και να λειτουργήσουν τα σχολεία χωρίς ελλείψεις εκπαιδευτικών από την πρώτη μέρα του σχολικού έτους.

Τέλος, όσον αφορά τη δέσμευση του υπουργείου για μόνιμους διορισμούς 20.000 εκπαιδευτικών σε βάθος τριετίας, ο κ. Φίλης επανέλαβε ότι παραμένει σταθερός στόχος και ότι σύντομα θα καταθέσει στη Βουλή την τεκμηριωμένη μελέτη επί του θέματος που έχει ήδη παρουσιάσει στους θεσμούς.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close