Κριτήρια συνάφειας των μεταπτυχιακών στην Ειδική Αγωγή

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων αφού έλαβε υπόψη του :

  • Το 39/07-01-2015 έγγραφο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), με το οποίο μας διαβιβάστηκε η με αριθμό 62/17-12-2015 πράξη του Δ.Σ. του ΙΕΠ, σχετικά με τον ορισμό κριτηρίων συνάφειας των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
  • Τα από 25-2-2016 ενημερωτικά σημειώματα της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού και της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ και
  • Τις σχετικές αναφορές ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών και συλλογικών οργάνων τους

Αποφαίνεται ότι :

  1. Το έργο της εξέτασης της ανωτέρω συνάφειας αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα του ΙΕΠ και συγκεκριμένα της αρμόδιας Επιτροπής, όπως προβλέπεται από την παρ. 11 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 και
  2. Η έναρξη ισχύος των κριτηρίων συνάφειας, για λόγους ισονομίας και χρηστής διοίκησης, πρέπει να οριστεί με τρόπο που να μην τίθεται ζήτημα κλονισμού της αρχής της εμπιστοσύνης του διοικούμενου και να μη δημιουργεί το αίσθημα αιφνιδιασμού στις προσπάθειες επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Κατά συνέπεια, το ΙΕΠ, ως αρμόδιος κατά το νόμο φορέας, καλείται να προβεί το συντομότερο στις απαραίτητες ενέργειες, ενημέρωσης των ενδιαφερομένων.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close