Έκθεση κατασκευής bendir από φοιτητές και φοιτήτριες του ΤΕΑΠΗ ΕΚΠΑ

Στο πλαίσιο του μαθήματος «Κατασκευή μουσικών οργάνων και μουσικά ιδιώματα Ι» με υπεύθυνο διδάσκοντα τον Νικόλα Τσαφταρίδη, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστημίου Αθηνών κατασκεύασαν 30 τηγανόσχημα μεμβρανόφωνα μουσικά όργανα (bendir, frame drums). Η κατασκευή έγινε με φυσικά υλικά (φουρνιστή οξιά, ζωικό δέρμα, κόλλες και βερνίκια υδατοδιαλυτά) και η μέθοδος διδασκαλίας ακολούθησε μορφή μαθητείας σε ένα τυπικό περιβάλλον εκπαίδευσης όπως αυτό του πανεπιστημίου. Η ομάδα των φοιτητών και φοιτητριών αποτέλεσε μια κοινότητα πρακτικής η οποία σε μεγάλο βαθμό αυτοοργανώθηκε και πήρε πρωτοβουλίες για την όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη διαδικασία μάθησης και παραγωγής του τελικού προϊόντος.

Μέρος της αξιολόγησης τους αποτελεί ο σχεδιασμός και η πραγματοποίηση μιας έκθεσης με σκοπό να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο ευρύ κοινό, να συζητήσουν με τους/τις επισκέπτες και να συμβάλλουν στο άνοιγμα του πανεπιστημίου στην κοινωνία.

Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο Κτίριο του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, Ερμού 134, Θησείο την Τρίτη 1 Μαρτίου και Τετάρτη 2 Μαρτίου και θα είναι ανοικτά από τις 10.00 έως τις 21.00 με συνδιοργανωτή την Ομάδα Παραδοσιακού Χορού Σ.Ε.Α.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close