Τα αποτελέσματα για την εισαγωγή των αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Το  Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει σήμερα  Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016, τα αποτελέσματα των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την κατηγορία των αθλητών  για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 δυνάμει των διατάξεων  της  περ.  5 του άρθρου 6 της από 30-12-2015 Πράξης  Νομοθετικού Περιεχομένου με θέμα: « Ρύθμιση κατεπειγόντων θεμάτων των Υπουργείων Οικονομικών, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Ναυτιλίας και ΝησιωτικήςΠολιτικής, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εθνικής Άμυνας, Υγείας και Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και της ΕΡΤ Α.Ε.» ΦΕΚ Α’ 184/ 30-12-2015.

Τα ανωτέρω αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στους υποψηφίους  μέσω  διαδικτύου στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας,  Έρευνας  και Θρησκευμάτων   www.minedu.gov.gr   (αρχική σελίδα)  ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση  http://results.it.minedu.gov.gr

Οι υποψήφιοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα πληκτρολογώντας στο σχετικό πεδίο τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό υποψηφίου και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο-Όνομα-Πατρώνυμο- Μητρώνυμο ).

Οι εγγραφές των εισαγομένων θα πραγματοποιηθούν από 27 Ιανουαρίου 2016 έως και  5 Φεβρουαρίου 2016.

Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία εγγραφής είναι αποκλειστική και οι επιτυχόντες εγγράφονται στο  Α΄ εξάμηνο.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εγγραφές οι υποψήφιοι θα μπορούν να αναζητήσουν στην  εγκύκλιο εγγραφών.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close