Προκήρυξη 500 καθηγητών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

Προκήρυξη 500 θέσεων μελών ΔΕΠ «με το που θα μπεί ο Γενάρης» προανήγγειλε η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας Σία Αναγνωστοπούλου, η χαρακτήρισε σημαντικό πρόβλημα την αδυναμία εξεύρεσης θέσης εργασίας στα πανεπιστήμια και ΤΕΙ για τους νέους ερευνητές των ελληνικών ΑΕΙ.

«Το πρόβλημα είναι οι νέοι επιστήμονες που μένουν εκτός αγοράς. Που δεν βρίσκουν δουλειά ούτε μέσα στα ίδια τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, να ανανεώσουν το αίμα. Η ελληνική κοινωνία επένδυσε πάρα πολύ. Έχουμε γύρω στους 7.000-8.000 ανθρώπους που στελεχώνουν θέσεις εργασίας σε πανεπιστήμια του εξωτερικού ή σε άλλες δουλειές του εξωτερικού, ερευνητικά κέντρα, νοσοκομεία κλπ», σημείωσε, μιλώντας στο Mega.

Η κ. Αναγνωστοπούλου είπε ακόμη ότι μιας Πολιτείας το καθήκον είναι να τροφοδοτήσει τα ιδρύματά της και τους χώρους εργασίας με αυτό το νέο αίμα.

Για τα ΤΕΙ ανέφερε ότι η πρόταση της κυβέρνησης «είναι να γίνουν πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών» και πρόσθεσε ότι «είμαστε από τις σπάνιες χώρες που δεν έχουν αναδείξει την τεχνολογική εκπαίδευση». Υπογράμμισε δε ότι υπάρχει πρόθεση να γίνεται διδακτορικό στα ΤΕΙ και συμπλήρωσε: «Είναι ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, αλλά ο τίτλος πανεπιστήμια έχει την πρωτοκαθεδρία, τα ΤΕΙ τα αφήσαμε ως παράλληλο, αλλά χαμηλότερο από τα πανεπιστήμια. Στον εθνικό διάλογο θα λυθούν αυτά».

Σχετικά με την κατάργηση του νόμου Διαμαντοπούλου, η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας υποστήριξε ότι «μια μεταρρύθμιση έχει νόημα όταν κινητοποιεί ομάδες της κοινωνίας, όταν δηλαδή συνομιλεί με ένα πραγματικό πρόβλημα της κοινωνίας». «Θέλω να ξέρω, αυτή η μεταρρύθμιση με ποιες ομάδες της κοινωνίας συνομίλησε;», διερωτήθηκε.

Τέλος, σχετικά με τους αιώνιους φοιτητές, η κ. Αναγνωστοπούλου επεσήμανε πως «τα χρόνια των σπουδών είναι 4+2, από εκεί και πέρα κανένας φοιτητής -μένει ή δεν μένει, δεν έχει κανένα προνόμιο, δεν απασχολεί το πανεπιστήμιο».

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close