Μετεγγραφές σε ΑΕΙ-ΤΕΙ: Τι ισχύει για τις ειδικές περιπτώσεις

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καλεί τους φοιτητές που αιτήθηκαν μετεγγραφή, με τα κριτήρια της παραγράφου 8 του άρθρου 21 του Ν. 4332/2015 (ΦΕΚ 76Α΄), χωρίς μοριοδότηση και συγκεκριμένα όσους αιτήθηκαν μετεγγραφή ως:

-τέκνα θυμάτων της τρομοκρατίας, που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν. 1897/1990 (ΦΕΚ 120Α΄),

-έχοντες αναπηρία (σωματική, διανοητική ή ψυχική) 67% και άνω, πιστοποιουμένη από το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.),

-πάσχοντες από μία εκ των αναφερομένων στο παράρτημα της υπ’ αρ. Φ. 151/17897/Β6/ 2014 (ΦΕΚ 358Β΄) Κ.Υ.Α. παθήσεις.

-έχοντες πραγματοποιήσει δωρεά οργάνου ή μυελού των οστών, να επικοινωνήσουν με τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής υποδοχής προκειμένου να ενημερωθούν για την προθεσμία, εντός της οποίας θα πρέπει να καταθέσουν τα δικαιολογητικά που ορίζονται στο Κεφάλαιο Ε΄ της με αρ. 174476/Ζ1/30-10-2015 (ΑΔΑ: 69Μ34653ΠΣ-ΤΒΛ) εγκυκλίου.

Επιπλέον, οι φοιτητές που εισήχθησαν σε Τμήμα ή Σχολή μέσω της χρήσης του δικαιώματος πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς εξετάσεις, ως πάσχοντες από σοβαρές παθήσεις, σε ποσοστό 5% καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 (παρ. 1, περίπτωση γ της Υ.Α. 171088/Ζ1/26.10.2015 – ΦΕΚ Β΄ 2320/27.10.2015), οι οποίοι δεν κατέστη δυνατό να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής λόγω μη έγκαιρης ολοκλήρωσης της εγγραφής τους στο Τμήμα εισαγωγής, παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close