Αγώνας δρόμου για την κάλυψη των κενών στην εκπαίδευση

Συνεχίζονται οι προσπάθειες του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για την κάλυψη των κενών στα σχολεία για την τρέχουσα περίοδο, με το σύνολο των προσλήψεων αναπληρωτών να ανέρχεται σήμερα περίπου στις 15.000, μαζί και με εκείνες της προηγούμενης εβδομάδας, οι οποίες αφορούσαν κυρίως την ειδική αγωγή.

Επιπλέον, το προηγούμενο Σάββατο, 24 Οκτωβρίου, με τροπολογία που κατατέθηκε και ψηφίστηκε, στο πλαίσιο του πολυνομοσχεδίου για τα ΜΜΕ, το υπουργείο διασφάλισε την κάλυψη επιπλέον 2.000 κενών στην εκπαίδευση, με προτεραιότητα, όπως ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός Νίκος Φίλης στη Βουλή, στα σχολεία ειδικής αγωγής, στα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία, καθώς επίσης και σε βασικές ειδικότητες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως φιλόλογοι, μαθηματικοί και φυσικοί.

Σημειώνεται ότι φέτος, παρά την εξασφάλιση από μέρους του υπουργείου πιστώσεων για την κάλυψη 19.500 κενών από την αρχή της σχολικής χρονιάς, οι περιορισμοί του ΕΣΠΑ στις περιφέρειες Αττικής, Δυτικής Μακεδονίας και Νοτίου Αιγαίου έχουν προκαλέσει προβλήματα στη στελέχωση των σχολείων ειδικής αγωγής, κυρίως, αλλά και των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι η «ανάσα» των επιπλέον πιστώσεων, που έρχονται να προστεθούν στις αρχικές, φαίνεται ότι θα δοθεί μόνο κατά ένα μέρος, καθώς, από το υπουργείο προγραμματίζεται να «φυλαχθεί» ένας αριθμός των επιπλέον πιστώσεων για τα κενά που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς, λόγω αδειών -αναρρωτικών, λοχείας, κτλ.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close