Eγκύκλιος εισαγωγής αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Tην εγκύκλιο για την εισαγωγή των αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2015 -2016 εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας. Η εγκύκλιος αφορά αθλητές που έχουν πετύχει διάκριση (νίκη) σε Ολυμπιακούς, Παγκόσμιους και Πανευρωπαϊκούς Αγώνες μέχρι και 7-10-2008 και έχουν ηλικία έως 22 ετών.

Η εγκύκλιος είναι πολυσέλιδη και αφορά πολλές και διαφορετικές κατηγορίες αθλητών καθώς και όσους έχουν διακριθεί στο σκάκι και συνεπώς οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να τη μελετήσουν , προκειμένου να δουν σε ποια κατηγορία ανήκουν.

Οσον αφορά στην εισαγωγή χωρίς ποσοτικό περιορισμό και καθ’ υπέρβαση του αριθμού των εισακτέων, οι αθλητές πρέπει να έχουν επιτύχει υψηλές διακρίσεις -όπως σε Ολυμπιακούς Αγώνες- και να είναι κάτοχοι απολυτηρίου Λυκείου ή ισότιμου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να υποβάλουν αίτηση εισαγωγής, όπου θα δηλώνουν και το τμήμα ή την εισαγωγική κατεύθυνση τμήματος, των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, στο οποίο επιθυμούν να εισαχθούν χωρίς να έχουν υποβάλει μηχανογραφικό δελτίο.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα αναγραφόμενα στην εγκύκλιο τηλέφωνα. Για πληροφορίες σχετικά με τη βεβαίωση ενεργού αθλητή και την έκδοση βεβαίωσης εγγραφής στον ειδικό πίνακα που τηρείται στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (ΓΓΑ), μπορούν να απευθύνονται στο 213-1316000 (τηλεφωνικό κέντρο ΓΓΑ). Οι υποψήφιοι θα μπορέσουν να πληροφορηθούν τα αποτελέσματα επιτυχόντων – αποτυχόντων, μέσω Διαδικτύου, στην επίσημη ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας. (www.minedu.gov.gr).

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close