Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επικαιροποίησης Γνώσεων Αποφοίτων ΑΕΙ και ΤΕΙ

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επικαιροποίησης Γνώσεων Αποφοίτων ΑΕΙ και ΤΕΙ (ΠΕΓΑ) «Κοινωνική Εργασία σε καταστάσεις κρίσης στην Πρωτοβάθμια Κοινωνική Πρόνοια» υλοποιούν το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης), το ΤΕΙ Αθήνας (Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας) και το ΤΕΙ Κρήτης (Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας) και συμπράττοντες φορείς το Κέντρο Ψυχικής Υγείας παιδιών εφήβων Βύρωνα Καισαριανής του ΕΚΠΑ και το ΚΕΘΕΑ.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Συστήματα Διοίκησης και Σύγχρονες Τεχνολογίες Παραγωγής», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους.

Ο σκοπός του έργου είναι να εκπαιδεύσει τους κοινωνικούς λειτουργούς σε σύγχρονες, επιστημονικά τεκμηριωμένες και μεθοδολογικά άρτιες εφαρμογές της Κοινωνικής Εργασίας σε καταστάσεις κρίσης, προσφέροντας τους σύγχρονα εργαλεία θεωρίας, διαγνωστικής εκτίμησης, παρέμβασης και έρευνας, που θα τους καταστήσει ικανούς να αναλάβουν θέσεις αυξημένης ευθύνης και να ανταποκριθούν με μεγαλύτερη επάρκεια στην κατανόηση, ανάλυση, και παρέμβαση στα σύγχρονα, περίπλοκα και επιτεινόμενα από την κοινωνική και οικονομική κρίση ψυχοκοινωνικά προβλήματα.

δειτε εδω περισσότερα

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close