Με διαδικασία-εξπρές το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στην Παιδεία

Με την μορφή του κατεπείγοντος συζητείται, τελικώς, το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας με τα επείγοντα μέτρα για την πρωτοβάθμια, την δευτεροβάθμια και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ωστόσο, η κυβέρνηση έκανε αποδεκτό το αίτημα να υπάρξει ακρόαση των εμπλεκομένων φορέων, ενώ πρόθεσή της είναι να ψηφιστεί στην Ολομέλεια της Βουλής την προσεχή Παρασκευή (8 Μαίου).

Πάντως οι αντιδράσεις της αντιπολίτευσης ήταν καθολικές ως προς την κατεπείγουσα μορφή που επελέγη και μάλιστα για μια σειρά θεμάτων που αφορούν όλες τις βαθμίδες της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με τον αναπληρωτή υπουργό Παιδείας Τ. Κουράκη να αντιτείνει ότι ο μόνος λόγος που προκρίθηκε αυτή η μορφή συζήτησης είναι ότι «υπάρχουν ανελαστικές ημερομηνίες οι οποίες αν δεν τηρηθούν δεν θα μπορούν τα παιδιά να δώσουν εξετάσεις», ενώ επικαλέστηκε και το πλαίσιο που πρέπει να υπάρξει όσον αφορά την επαναφορά των διαθεσίμων.

Όσον αφορά δε τα πρότυπα-πειραματικά, είπε ότι επειδή το μεγαλύτερο μέρος θα γίνεται με κλήρωση και το υπόλοιπο με εξετάσεις επιβάλλεται να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες «αλλιώς προκαλείται κομφούζιο». Παραδέχθηκε πάντως ότι η κριτική της αντιπολίτευσης δεν είναι ανεδαφική και προς τούτο μάλιστα διεκόπη η συνεδρίαση προκειμένου να υπάρξει σχετική συνεννόηση με την Πρόεδρο της Βουλής για τα περιθώρια να συζητηθεί το νομοσχέδιο με την μορφή του επείγοντος, κάτι ωστόσο που αποκλείστηκε.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close