Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2012

Από τις 22 έως τις 28 Απριλίου 2012 η ActionAid θα συντονίσει για 9η συνεχή χρονιά την Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση.

Μαθητές όλων των βαθμίδων, εκπαιδευτικοί και επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανάπτυξη του παιδιού σε ολόκληρη τη χώρα καλούνται να συμμετάσχουν και φέτος για να ενώσουν τη φωνή τους με εκατομμύρια άλλους από ολόκληρο τον κόσμο.

Η φετινή εκστρατεία εστιάζει σε έναν από τους πιο παραμελημένους στόχους που τέθηκαν από την UNESCO και αφορά στην εκπαίδευση και φροντίδα των παιδιών στην πρώιμη παιδική ηλικία. Θεωρητικοί και ερευνητές της αναπτυξιακής επιστήμης δείχνουν ότι τα πρώτα χρόνια της ζωής του ανθρώπου, και πιο συγκεκριμένα από 0 έως 8 ετών, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην κατοπινή του ανάπτυξη και τη μετέπειτα πορεία τους στο σχολείο. Η προσχολική φροντίδα και εκπαίδευση είναι μια σημαντική πτυχή της δια βίου μάθησης, μια διαδικασία που αρχίζει κατά τη γέννηση, με την πρώιμη παιδική ηλικία είναι η πιο κρίσιμη περίοδο στην ανθρώπινη ανάπτυξη.

Πώς μπορείτε να συμμετέχετε;

1. Δήλωση συμμετοχής. Συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής και στείλτε την μας στο education.hellas@actionaid.org

2. Παραλαβή εκπαιδευτικού υλικού. Εφόσον έχετε συμπληρώσει τη σχετική φόρμα θα παραλάβετε το εκπαιδευτικό υλικό που θα περιλαμβάνει: συλλογή πραγματικών ιστοριών σχετικά με την εκπαίδευση και τη φροντίδα παιδιών υποστηρικτικό υλικό για τη θεματική και σχέδιο εργασίας με προτεινόμενες δραστηριότητες ξεχωριστές για κάθε ηλικιακή ομάδα. Η αποστολή του υλικού θα γίνει στο τέλος Μαρτίου 2012.

3. Δράση! Την εβδομάδα 22 – 28 Απριλίου αφιερώστε όσο χρόνο θέλετε για να συζητήσετε στην τάξη τη θεματική, να κάνετε σχετικές δραστηριότητες που προτείνονται στο υλικό που θα παραλάβετε και να δημιουργήσετε τη δική σας εικόνα, την οποία θα μας στείλετε και θα δημοσιεύσουμε!

Δηλώσεις συμμετοχών έως 7 Μαρτίου.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close