Διαγωνισμός για τον σχεδιασμό ετικέτας από το Πανεπιστήμιο Κύπρου

Το Πανεπιστήμιο Κύπρου πραγματοποιεί διαγωνισμό για το σχεδιασμό της ετικέτας που θα κοσμεί το μπουκάλι με το ελαιόλαδο που παράγει.

Το Πανεπιστήμιο διαθέτει πλήθος ελαιόδεντρων, τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα στο χώρο της Πανεπιστημιούπολης. Οι καρποί των δέντρων αξιοποιούνται για την παραγωγή υψηλής ποιότητας ελαιόλαδου, το οποίο η Πρυτανεία σκοπεύει να εμφιαλώνει και να το εκμεταλλεύεται εμπορικά με στόχο τη δημιουργία Ταμείου μεταπτυχιακών και διδακτορικών υποτροφιών.

Στο πλαίσιο αυτό, διεξήχθηκε εσωτερικός διαγωνισμός για την επιλογή ονόματος του ελαιόλαδου με μεγάλη συμμετοχή των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας. Το όνομα που επέλεξε το Πρυτανικό Συμβούλιο είναι το «Κυπρία γη».

Θέμα διαγωνισμού
Ο διαγωνισμός αφορά στο σχεδιασμό μιας σύγχρονης και ελκυστικής ετικέτας που θα κοσμήσει το μπουκάλι με ελαιόλαδο που παράγεται από το Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Η ετικέτα θα είναι διπλή: η μπροστινή όψη θα περιλαμβάνει το γραφιστικό σχέδιο της ετικέτας και η πίσω όψη, θα περιλαμβάνει τα ιδιαίτερα στοιχεία του ελαιόλαδου (π.χ. οξύτητα, ποικιλία ελιάς, κ.λπ.), τον κατασκευαστή, το έτος, το λογότυπο του Πανεπιστημίου, κ.λπ. Τα στοιχεία αυτά θα δοθούν σε όλους τους συμμετέχοντες από το Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Δικαίωμα συμμετοχής
Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε όλους, επαγγελματίες, φοιτητές, εμπειρικούς. Η είσοδος στο διαγωνισμό γίνεται απλά με την υποβολή της πρότασης στην ηλεκτρονική διεύθυνση διεύθυνση.

Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να είναι μεμονωμένα άτομα η ομάδες. Δεν δικαιούνται συμμετοχή μόνο όσοι είναι ή υπήρξαν μέλη της διοίκησης του Πανεπιστημίου Κύπρου, στελέχη ή υπάλληλοί του, καθώς και συγγενείς μέχρι 2ου βαθμού των ως άνω προσώπων. Η συμμετοχή των ενδιαφερόμενων στο Διαγωνισμό συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή εκ μέρους τους, του συνόλου των Όρων Συμμετοχής όπως καθορίζονται παρακάτω.

Πρωτοτυπία σχεδίων

Κάθε συμμετοχή πρέπει να αποτελείται από πρωτότυπα και αδημοσίευτα σχέδια. Τα σχέδια τα οποία έχουν λάβει μέρος παράλληλα σε άλλους διαγωνισμούς, υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα τρίτων, περιλαμβάνουν εμπορικά σήματα ή διαφημιστικά μηνύματα, ή περιέχουν προσβλητικό υλικό αυτόματα θα απορρίπτονται. Ο Διοργανωτής ουδεμία ευθύνη φέρει εάν οι διαγωνιζόμενοι υποβάλουν υλικό κατά προσβολή των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων προσώπων ή εταιρειών. Ο Διοργανωτής μετά την επιλογή των τελικών προς κατασκευή σχεδίων έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει τα σχέδια αυτά για τους σκοπούς της τελικής παραγωγής όπου και αν αυτό απαιτείται.

Αποστολή συμμετοχών

Ο κάθε ενδιαφερόμενος για να λάβει μέρος στον διαγωνισμό, θα πρέπει να συμπληρώσει τη Βεβαίωση συμμετοχής και να αποστείλει έναν ηλεκτρονικό φάκελο σε μορφή και με περιεχόμενα όπως προδιαγράφονται και αναλύονται στις τεχνικές προδιαγραφές του διαγωνισμού. Οι συμμετοχές θα πρέπει να αποσταλούν από την επίσημη ημερομηνία έναρξης του διαγωνισμού, ημέρα 19 Ιανουαρίου 2015 έως και την ημερομηνία λήξης, 19 Φεβρουαρίου 2015 στις 14:30. Μετά το πέρας της ημερομηνίας λήξης καμία συμμετοχή δεν θα γίνεται δεκτή.

Κατά τη διάρκεια της 1ης φάσης του διαγωνισμού, οι διαγωνιζόμενοι θα στείλουν σε ηλεκτρονική μορφή τις προτάσεις τους. Κατά τη διάρκεια της 2ης φάσης του διαγωνισμού, οι 5 επικρατέστερες συμμετοχές θα κληθούν να υποβάλλουν τελικό φάκελο με τυχόν παραλλαγές, τροποποιήσεις, επεξηγηματικά σημειώματα ή παρουσιάσεις που θεωρούν πως θα αναδείξουν περαιτέρω το έργο τους.

Επιλογή τελικών σχεδίων

Τα κριτήρια βάσει των οποίων θα γίνει η τελική επιλογή του σχεδίου, είναι τα εξής:

  • Αισθητική σχεδίου
  • Πρακτικότητα/ευκρίνειας
  • Σύγχρονος σχεδιασμός

Κατά τη διάρκεια της 1ης φάσης του διαγωνισμού, οι διαγωνιζόμενοι θα στείλουν ηλεκτρονικά, μια απεικόνιση του έργου τους, σε μορφή jpg/jpg/pdf και προαιρετικά μια περίληψη (μέχρι 200 λέξεις), όπου θα αναλύεται η κεντρική ιδέα της πρότασης. Κατά τη διάρκεια της 2ης φάσης του διαγωνισμού, οι 5 επικρατέστερες συμμετοχές, θα κληθούν να υποβάλλουν τελικό φάκελο με όλα τα αρχεία που θεωρούν πως θα αναδείξουν περαιτέρω το έργο τους, έως την ημερομηνία που θα ανακοινωθεί.

Μετά την λήξη του διαγωνισμού όλες οι συμμετοχές θα αναρτηθούν στο διαδίκτυο. Οι 5 επικρατέστερες συμμετοχές θα περάσουν στη 2η φάση αξιολόγησης την ημερομηνία που θα ανακοινωθεί, η οποία θα είναι και η τελική. Το Πρυτανικό Συμβούλιο θα ανακηρύξει το σχέδιο που θα επιλεγεί για το ελαιόλαδο του Πανεπιστημίου και θα ακολουθήσει ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Αμοιβή

Σ’ αυτό το στάδιο της διαδικασίας δεν θα δοθεί οποιαδήποτε αμοιβή ή χρηματικό βραβείο στους συμμετέχοντες. Αμοιβή, σύμφωνα με την οικονομική πρόταση που θα υποβάλει, θα δοθεί στον σχεδιαστή της πρότασης που θα επιλεγεί, ο οποίος θα αναλάβει τη δημιουργία της εμπορικής ετικέτας του ελαιόλαδου του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις επικοινωνήστε:
Μαρίζα Λαμπίρη
Συντονίστρια του Τομέα Προώθησης και Προβολής, Πρυτανεία
E: labiri.marisa@ucy.ac.cy
T: 22894366
F: 22894477

Για την αίτηση πατήστε εδώ.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close