Γραπτός διαγωνισμός μέσω ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς μέσα στο 2015

Γραπτός διαγωνισμός για εκπαιδευτικούς μέσα στο 2015

Ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος ξεκαθαρίζει ότι θα ζητήσει από την τρόικα η εκπαίδευση να εξαιρεθεί από τον κανόνα “1 προς 10” και θα ζητήσει την διενέργεια διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη 10.000 εκπαιδευτικών.

Με δηλώσεις του, στην εφημερίδα “Ημερησία”, ο Ανδρέας Λοβέρδος ξεκαθαρίζει ότι φέτος ήταν η τελευταία χρονιά που τα σχολεία θα ανοίξουν κανονικά, αν δεν υπάρξουν προσλήψεις στο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Τα σχολεία δεν θα ανοίξουν τον Σεπτέµβριο του 2015, εάν δεν καταργηθεί ο κανόνας που προβλέπει µία πρόσληψη ανά δέκα αποχωρήσεις. Το ελληνικό κοινωνικό κράτος, όπως το ξέραµε, τελειώνει. Στον τοµέα της εκπαίδευσης όχι µόνο έχουµε φτάσει στα όρια, αλλά τα έχουµε ξεπεράσει. Έχω ενηµερώσει τόσο τον πρωθυπουργό όσο και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης ότι φέτος είναι η τελευταία χρονιά που καταφέρνουµε να καλύψουµε τις ανάγκες στα σχολεία µε ‘µερεµέτια’”, τόνισε κατηγορηματικά ο υπουργός Παιδείας.

Ο κ. Λοβέρδος µε αίτηµα που θα υποβάλει στην τρόικα τον Σεπτέµβριο θα ζητήσει η εκπαίδευση να εξαιρεθεί από τον κανόνα «1 προς 10» και να προσδιοριστεί συγκεκριµένος αριθµός εκπαιδευτικών που θα προσληφθεί ως µόνιµο προσωπικό την επόµενη σχολική χρονιά (2015-2016).

Εφόσον γίνει δεκτό το αίτημά του, θα γίνει διαγωνισµός ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα σχολεία που θα αφορά φιλολόγους, µαθηµατικούς, φυσικούς, δασκάλους και νηπιαγωγούς.

Σύµφωνα µε υπολογισµούς του υπουργείου Παιδείας, για την οµαλή έναρξη των σχολείων το 2015 απαιτούνται περί τις 10.000 προσλήψεις τακτικού προσωπικού. Σηµειώνεται ότι ο τελευταίος διαγωνισµός του ΑΣΕΠ είχε διενεργηθεί το 2008 και από αυτόν δεν έχουν ακόµη διοριστεί 439 επιτυχόντες εκπαιδευτικοί.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close