Επανέρχεται η εντοπιότητα για τους εκπαιδευτικούς

Επανέρχεται η εντοπιότητα για τους εκπαιδευτικούς

Ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος προανήγγειλε την επαναφορά της εντοπιότητας για τους δασκάλους και καθηγητές, ενώ υπό μελέτη βρίσκεται και το ξεκλείδωμα, ύστερα από τέσσερα χρόνια, του πίνακα αναπληρωτών σύμφωνα με τα Νέα. Ο πίνακας αυτός έχει κλειδώσει από τις 30 Ιουνίου 2010 και έκτοτε δεν προσμετράται η προϋπηρεσία τους. Οι αλλαγές αναμένονται ώς το τέλος Ιουλίου στις τοποθετήσεις, εκπαιδευτικών στα σχολεία δυσπρόσιτων και ακριτικών περιοχών, με στόχο την άμεση κάλυψη των κενών που προκαλούνται κάθε χρόνο.

Σε δήλωσή του, μετά την παραγγελία νομοθετικής ρύθμισης για το θέμα, ο Υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, δήλωσε από τα Δωδεκάνησα:

«Για τις ακριτικές περιοχές, δυσπρόσιτες περιοχές ορεινών όγκων, για τις νησιωτικές περιοχές με τα πολλά προβλήματα που και το Σύνταγμα και για τα δύο, το άρθρο 101, μας λέει να πάρουμε ειδικά μέτρα, θα επαναφέρουμε το θεσμό της εντοπιότητας σε λίγες μέρες. Αυτό θα αφορά τους αναπληρωτές καθηγητές και από του χρόνου όλους. Δηλαδή, όταν κάποιος έχει εντοπιότητα, όταν θέλει κάποιος από τη Σάμο να πάει να διδάξει στο Αγαθονήσι που δεν πάει κανένας άλλος, να προηγείται στην επιλογή του ακόμη κι αν υπολείπεται σε μόρια. Όποιος πηγαίνει με δική του διάθεση σε κάποιο από τα μέρη αυτά που  προείπαμε δηλαδή να παίρνει επιπλέον μόρια.»

Παράλληλα, εξετάζονται τρόποι ώστε η επικείμενη επαναφορά της μοριοδότησης να μην καταλήξει ξανά σε περιπτώσεις εκπαιδευτικών-φαντασμάτων όπως του Αϊ-Στράτη, δηλαδή σε περιπτώσεις εκπαιδευτικών οι οποίοι δήλωναν ακριτικές περιοχές για να πάρουν τα πρόσθετα μόρια και μετά, μέσω διαφόρων μεθόδων (αποσπάσεις, επαπειλούμενες κυήσεις, άδειες κ.λπ.) δεν εμφανίζονταν στα σχολεία αυτά, με αποτέλεσμα να προκαλούνται μεγάλα κενά.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close