Τι λένε οι επιστημονικές ενώσεις για τα θέματα των Μαθηματικών και της Φυσικής

Ειδικότερα, οι μαθηματικοί σημειώνουν ότι το θέμα Α αναφερόταν στη θεωρία, το θέμα Β «συνδυάζει γνώσεις Πιθανοτήτων και Ανάλυσης», με το θέμα Γ «ελέγχονται γνώσεις από μεγάλο μέρος του κεφαλαίου της Στατιστικής» και το θέμα Δ «συνδυάζει όλα τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης».

Επισημαίνουν δε ότι «τα ερωτήματα καλύπτουν το σύνολο σχεδόν της ύλης, με πολλά από αυτά να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, που συνδυάζουν διαφορετικά κεφάλαια, σημειώνοντας πως «θα μπορούσε βέβαια να υπήρχε καλύτερη συνάφεια στα ερωτήματα», και καταλήγουν: «Η επιτυχής αντιμετώπιση από τους υποψηφίους προϋποθέτει πολύ καλή γνώση των εννοιών, βασικές γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις, κριτική ικανότητα, ευχέρεια στους υπολογισμούς και αυξημένη προσοχή, δυνατότητα συνδυασμού γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια».

Από την πλευρά της, η Επιτροπή Λύσης των Θεμάτων της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών αναφέρει για το μάθημα της Φυσικής ότι τα θέματα ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια, δεν έχουν επιστημονικά λάθη, καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της διδακτέας ύλης και έχουν διαβάθμιση ως προς την επεξεργασία τους.

Οι υποψήφιοι της Θεωρητικής Κατεύθυνσης θα διαγωνιστούν την Τετάρτη 22 Μαΐου στη Νεοελληνική Λογοτεχνία και την ίδια μέρα οι υποψήφιοι της Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης διαγωνίζονται στη Φυσική.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close