Ξεκινά η συζήτηση στη Βουλή για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Αφού ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση, κατατέθηκε την Τετάρτη, 10 Ιανουαρίου, στη Βουλή από τον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη το Σχέδιο Νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ».

Σήμερα ξεκινά η συζήτηση επί του Σχεδίου Νόμου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, με εισηγητή από τη Νέα Δημοκρατία, το βουλευτή, Εμμανουήλ Κόνσολα.

Η σημασία που δίνεται από την κυβέρνηση στη μεταρρύθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, αποτυπώνεται στο γεγονός ότι είναι ο πρώτος νόμος που κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή. Όπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, «αποτελεί προτεραιότητα του πρωθυπουργού και ξεκινάμε με μία θεμελιώδη πρωτοβουλία».

Υπενθυμίζεται πως – μεταξύ άλλων – στο Σχέδιο Νόμου προβλέπεται η δημιουργία 60 campuses με πανελλαδική γεωγραφική διασπορά και στόχευση περιοχής. Σε κάθε campus, όχι μόνο θα συστεγάζονται αλλά και θα διαλειτουργούν τα ΕΠΑΛ, τα ΙΕΚ (τα οποία μετονομάζονται σε Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης-ΣΑΕΚ) και τα Επαγγελματικά Εργαστήρια. Ειδικότερα, οι ΣΑΕΚ, θα εμπλουτιστούν με 130 νέες ειδικότητες, δηλαδή 130 νέα επαγγέλματα. Μέσω της αναβάθμισης, η οποία δρομολογείται πλέον, «θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τη δημόσια πρόσληψη της επαγγελματικής εκπαίδευσης», τόνισε ο υπουργός, επισημαίνοντας πως τα νέα κέντρα θα ενισχυθούν με περίπου 120 εκατ. ευρώ σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close