Συμμετοχή Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών Φοιτητών στη Μονάδα Σημασιολογικού Ιστού

Η Μονάδα Σημασιολογικού Ιστού προκηρύσσει προσκλήσεις για ετήσια συμμετοχή φοιτητών ως εκπαιδευόμενοι συνεργάτες. Ο στόχος είναι η συνεισφορά σε υπηρεσίες που παρέχει η ΜΣΙ στην κοινότητα του ΑΠΘ και ταυτόχρονα η απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας στο αντικείμενο της ΜΣΙ, υπό ρεαλιστικές συνθήκες. Σχετικές ανακοινώσεις δημοσιεύονται στην σελίδα ανακοινώσεων της ΜΣΙ http://www.swu.auth.gr/.

Για το 2012 υπάρχει η πρόσκληση και το έντυπο αυτο-αξιολόγησης για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές, και η πρόσκληση και το έντυπο αυτο-αξιολόγησης για τους προπτυχιακούς φοιτητές.

Μεταπτυχιακοί φοιτητές

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές ασχολούνται κυρίως με θέματα ανάπτυξης και συντήρησης υπηρεσιών που προσφέρονται στην Ακαδημαϊκή Κοινότητα του ΑΠΘ, αλλά και δράσεις που έχουν περισσότερο πιλοτικό και ερευνητικό προσανατολισμό. Συμμετέχουν στην ανάπτυξη των επίσημων ιστοχώρων του ΑΠΘ που συντηρεί η ΜΣΙ (http://www.auth.gr, http://www.swu.auth.gr) και άλλων ιστοχώρων. Σε συνεργασία με τα στελέχη της ΜΣΙ βελτιώνουν τις υπηρεσίες παραγωγής, όπως ο κεντρικός ιστοχώρος www.auth.gr αλλά και αναπτύσσουν πιλοτικές υπηρεσίες, όπως υπηρεσίες Liked Open Data κ.α. Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές παρακολουθούν πρόγραμμα εκπαίδευσης πάνω σε προχωρημένες υπηρεσίες web και ανάλογα με τις δεξιότητες και εμπειρία τους τοποθετούνται σε συγκεκριμένα έργα της ΜΣΙ.

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές επίσης ασχολούνται με την επίβλεψη της συγγραφής και βελτίωσης εγχειριδίων χρήσης υπηρεσιών που παρέχει η ΜΣΙ, χρησιμοποιώντας εργαλεία συγγραφής καθώς και συστήματα εικονικών μηχανών που περιλαμβάνουν πληθώρα Λειτουργικών Συστημάτων και εφαρμογών που διαθέτει η ΜΣΙ. Επίσης συμμετέχουν στην δημιουργία οπτικο-ακουστικού υλικού (video manuals) για χρήστες, και οδηγούς (troubleshooting guides) για την εξυπηρέτηση των χρηστών. Σε συνεργασία με τα στελέχη της ΜΣΙ, συμμετέχουν σε ανάπτυξη και βελτιστοποίηση προγραμμάτων – εφαρμογών σημασιολογικού ιστού. Επίσης, εξετάζουν και προτείνουν freeware λογισμικό χρήσιμο για την Ακαδημαϊκή Κοινότητα. Τέλος, συμμετέχουν σε έργα που σχετίζονται με βάσεις δεδομένων, συγκέντρωση και παρουσίαση στατιστικών στοιχείων διαφόρων υπηρεσιών (http://www.swu.auth.gr/services) που παρέχει η ΜΣΙ στα μέλη του ΑΠΘ.

Προπτυχιακοί Φοιτητές

Οι προπτυχιακοί φοιτητές ασχολούνται κυρίως με θέματα ανάπτυξης και συντήρησης υπηρεσιών που προσφέρονται στην Ακαδημαϊκή Κοινότητα του ΑΠΘ. Συμμετέχουν σε ανάπτυξη των επίσημων ιστοχώρων του ΑΠΘ που συντηρεί η ΜΣΙ (http://www.auth.gr, http://www.swu.auth.gr) και άλλων ιστοχώρων που βοηθούν στη διαχείριση των ιστοχώρων και των χρηστών του web. Σε συνεργασία με τα στελέχη της ΜΣΙ βελτιώνουν τις υπηρεσίες παραγωγής, όπως ο κεντρικός ιστοχώρος www.auth.gr αλλά και αναπτύσσουν πιλοτικές υπηρεσίες, όπως υπηρεσίες Liked Open Data  κ.α. Οι φοιτητές παρακολουθούν πρόγραμμα εκπαίδευσης πάνω σε βασικές υπηρεσίες web και ανάλογα με τις δεξιότητες και εμπειρία που έχουν ή αναπτύσσουν, τοποθετούνται σε συγκεκριμένα project που είναι σε εξέλιξη εντός της ΜΣΙ.

Οι φοιτητές επίσης ασχολούνται με την συγγραφή και βελτίωση εγχειριδίων χρήσης υπηρεσιών που παρέχει η ΜΣΙ, χρησιμοποιώντας εργαλεία συγγραφής καθώς και συστήματα εικονικών μηχανών που περιλαμβάνουν πληθώρα Λειτουργικών Συστημάτων και εφαρμογών που διαθέτει η ΜΣΙ. Επίσης δημιουργούν οπτικο-ακουστικό υλικό (video manuals) για χρήστες, και οδηγούς (troubleshooting guides) για την εξυπηρέτησης των χρηστών. Σε συνεργασία με τα στελέχη της ΜΣΙ συμμετέχουν σε ανάπτυξη και βελτιστοποίηση προγραμμάτων – εφαρμογών σημασιολογικού ιστού. Επίσης, εξετάζουν και προτείνουν freeware λογισμικό χρήσιμο για την Ακαδημαϊκή Κοινότητα. Τέλος, συμμετέχουν σε ανεξάρτητα projects που σχετίζονται με βάσεις δεδομένων, συγκέντρωση και παρουσίαση στατιστικών στοιχείων διαφόρων υπηρεσιών (http://www.swu.auth.gr/services) που παρέχει η ΜΣΙ στα μέλη του ΑΠΘ.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close