Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη άλλων 2.500 εκπαιδευτικών -Σε ποιες ειδικότητες

Υπεγράφη σήμερα (17/1) η πρόσληψη επιπλέον 2.500 εκπαιδευτικών για την κάλυψη των αναγκών που έχει δημιουργήσει ο κορωνοϊός.

Έτσι, με την υπογραφή από την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως της απόφασης αυτής, το σύνολο των προσλήψεων της τελευταίας εβδομάδας υπερβαίνει τις 4.000).

Οι προσλήψεις των 2.500 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση, γίνεται ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Συγκεκριμένα:

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

(α) 156 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων Γενικής Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ),

(β) 1161 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη Γενική Εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

(α) 107 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων Γενικής Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), και

(β) 1048 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη Γενική Εκπαίδευση.

Επιπλέον, προσλαμβάνονται 28 μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Οι ανωτέρω συνάπτουν συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας και θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α’ 134), όπως ισχύει.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Παρασκευή 21 Ιανουαρίου έως και τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022.

Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close