Τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς: Τι θα γίνεται αν κάποια βγουν θετικά

Στο σχεδιασμό που βρίσκεται σε εξέλιξη για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων αναφέρθηκε η γενική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αναστασία Γκίκα.

«Στόχος μας να ανοίξουν τα σχολεία χθες. Όλα έχουν να κάνουν με τα επιδημιολογικά στοιχεία. Αναμένουμε τις εισηγήσεις των λοιμωξιολόγων. Το ιδανικό θα ήταν να ανοίξουν όλα, αν όχι τα Γυμνάσια και τα Λύκεια γιατί έχουν μείνει πολύ περισσότερο χρόνο κλειστά» είπε στην ΕΡΤ.

Όπως είπε η τηλεκπαίδευση έχει βοηθήσει στην κάλυψη της ύλης, «αλλά βοηθάει η δια ζώσης διδασκαλία για τις αναγκαίες επαναλήψεις, αλλά και για ψυχοπαιδαγωγικούς λόγους».

Τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς

Η σκέψη του υπουργείου, όπως σημείωσε, είναι να γίνονται τα αυτοδιαγνωστικά τεστ από εκπαιδευτικούς, προσωπικό και μαθητές άνω των 12 ετών στο σπίτι.

«Οι γονείς θα τα παραλαμβάνουν από τα φαρμακεία, θα τα πραγματοποιούν στο σπίτι και μετά οι μαθητές θα έρχονται στο σχολείο, το ίδιο θα ισχύει για εκπαιδευτικούς. Είμαστε στο σχεδιασμό αυτής της διαδικασίας, το πώς δηλαδή θα προσέρχονται οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί και με ποια βεβαίωση θα τεκμηριώνεται ότι έγινε το τεστ και είναι αρνητικό» είπε.

Αν υπάρχει θετικό τεστ θα εφαρμόζεται το ισχύον πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, όπου θα δηλώνεται για να διενεργηθεί νέο τεστ σε εξεταστικό κέντρο, πια. Στην αρχή τουλάχιστον της διαδικασίας όλοι οι μαθητές θα ελεγχθούν και αν κάποιος είναι θετικός δεν θα μπει στην τάξη, είπε η κ. Γκίκα.

Για το Πάσχα προβλέπεται να γίνουν κανονικά οι δυο εβδομάδες διακοπών και επανέλαβε τον προσανατολισμό του υπουργείου για παράταση της σχολικής χρονιάς μέσα στον Ιούνιο, μεγαλύτερη για το Δημοτικό και μικρότερη για το Γυμνάσιο. Οι πανελλήνιες θα πραγματοποιηθούν στο ίδιο χρονικό διάστημα με πέρσι.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close