Ζαχαράκη: Κανονικά θα λειτουργήσουν τα ολοήμερα τη νέα σχολική χρονιά

«Έχουμε ήδη διασφαλισμένη την χρηματοδότηση για την επόμενη χρονιά, ώστε να λειτουργήσει το ολοήμερο σχολείο», δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, η οποία ανακοίνωσε ότι προς τα τέλη Αυγούστου θα γίνει η ανακοίνωση των βάσεων, όπως κάθε χρόνο.

Όπως σημείωσε η Υφ. Παιδείας, «το βασικό σενάριο που «δουλεύουμε» αυτήν την στιγμή είναι της κανονικής επαναλειτουργίας των σχολείων από τις 7 Σεπτεμβρίου. Θα υπάρξει ταχύτερη ενημέρωση των αναπληρωτών για τις θέσεις που θα καλύψουν και έτσι θα υπάρξει ανάληψη καθηκόντων εγκαίρως και στις δυσπρόσιτες περιοχές. Εμείς ως υπουργείο Παιδείας θα είμαστε έτοιμοι να φέρουμε εις πέρας οτιδήποτε οριστεί από την Επιτροπή των ειδικών».

Μιλώντας στον Ant1 η κ. Ζαχαράκη αναφέρθηκε στους προβληματισμούς των μαθητών και την απόδοση τους στην Έκθεση και άλλα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, λέγοντας ότι προφανώς το θέμα ήταν από εκείνα που δεν ανέμεναν τα παιδιά, ώστε να ξέρουν καλά πώς να το διαχειριστούν.

Απαντώντας σε αναφορές στον δημόσιο διάλογο για όσους έδωσαν Πανελλαδικές Εξετάσεις με το παλαιό σύστημα και άλλη ύλη, αναφορικά με το μικρό ποσοστό θέσεων στα ΑΕΙ που διατίθενται γι΄ αυτούς, η κ. Ζαχαράκη είπε ότι δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη, δεδομένου ότι τα ποσοστά προκύπτουν βάσει αλγορίθμου. «Ήταν μια δύσκολη διαδικασία, κάναμε την δουλειά μας και μας αξιολογούν οι γονείς και οι μαθητές», ανέφερε η Υφ. Παιδείας, αναφορικά με το κλείσιμο και την επαναλειτουργία των σχολείων, λόγω του κορωνοϊού.

Για τα καλλιτεχνικά μαθήματα στα σχολεία, η κ. Ζαχαράκη είπε ότι οι αναφορές για κατάργηση τους ανήκουν στην σφαίρα τωn fake news, ότι μόνο ένα μάθημα σχεδίου απαλείφθηκε από το πρόγραμμα μαθημάτων, σημειώνοντας ότι θα υπάρχει ειδικό πρόγραμμα για μαθήματα και στο σχέδιο και σε άλλα, που αποτελούν και Ειδικά Μαθήματα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close