Υπ. Παιδείας: Αλλαγές σε διορισμούς και προσλήψεις εκπαιδευτικών

Ο αποκλεισμός για τρία χρόνια από διορισμούς και προσλήψεις για όσους εκπαιδευτικούς διοριστούν και δεν αναλάβουν υπηρεσία ή παραιτηθούν μέσα σε ένα χρόνο από τη δημοσίευση του ΦΕΚ διορισμού τους περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο  του υπουργείου Παιδείας, η συζήτηση και επεξεργασία του οποίου αρχίζει αύριο, Τρίτη, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Δηλαδή, όσοι εκπαιδευτικοί συμμετάσχουν στη διαδικασία μόνιμων προσλήψεων, αλλά δεν αναλάβουν καθήκοντα ή παραιτηθούν μέσα στον πρώτο χρόνο διορισμού τους, για τρία χρόνια θα είναι αποκλεισμένοι από αμφότερες διαδικασίες, των μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών, σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει ρυθμίσεις που αφορούν τη θεσμοθέτηση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) και τους Ειδικούς Λογαριασμούς Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ). Η ΕΘΑΑΕ έρχεται να αντικαταστήσει την Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ).

Ακόμη, με διάταξη του νομοσχεδίου, η γιορτή των Τριών Ιεραρχών (30 Ιανουαρίου) παύει να συμπεριλαμβάνεται στις σχολικές αργίες και αποκαθίσταται ως ημέρα πραγματοποίησης εορταστικών εορτών και για τα δημόσια και για τα ιδιωτικά σχολεία, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close