Στο πλαίσιο της Προκήρυξης 3ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 12/24-4-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ, υποβλήθηκαν συνολικά 28.097 αιτήσεις.
Δεδομένου ότι αρκετοί υποψήφιοι με τις αιτήσεις τους διεκδικούν περισσότερες από μία θέσεις της ίδιας Κατηγορίας Εκπαίδευσης, το πλήθος των προτιμήσεων των υποψηφίων ανέρχεται σε 29.711 και αναλύεται ανά κλάδο – ειδικότητα ως εξής:
ΚΛΑΔΟΣ – ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΠΛΗΘΟΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ |
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ | 240 |
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 930 |
ΠΕ89.02 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ | 32 |
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ | 108 |
ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ | 3 |
ΠΕ70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ | 6.681 |
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 198 |
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 1.642 |
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 193 |
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ | 102 |
ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 117 |
ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 84 |
ΠΕ91.02 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ | 6 |
ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 22 |
ΠΕ41 ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ | 3 |
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ | 403 |
ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ | 239 |
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 566 |
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 662 |
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 100 |
ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 91 |
ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 4 |
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 6.470 |
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ | 731 |
ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | 30 |
ΠΕ40 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 15 |
ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ | 34 |
ΠΕ33 ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 26 |
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 1.454 |
ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ | 78 |
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | 169 |
ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | 9 |
ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ | 3 |
ΠΕ87.06 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 172 |
ΠΕ61 ΝΗΠΙΑΓΩΓOI EAE | 173 |
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 24 |
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 425 |
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ | 79 |
ΠΕ87.08 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ | 132 |
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ | 84 |
ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 72 |
ΠΕ71 ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΑΕ | 2.998 |
ΠΕ60 ΝΗΠΙΑΓΩΓOI | 3.472 |
ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 205 |
ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 282 |
ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 32 |
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ | 104 |
ΠΕ87.05 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ | 10 |
ΠΕ87.10 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ | 2 |