Γαβρόγλου: Σε λίγες ημέρες από τον ΑΣΕΠ οι 4.500 θέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής

Τομή για την ανώτατη εκπαίδευση, χαρακτήρισε ο Κώστας Γαβρόγλου, το πολυνομοσχέδιο για την Παδεία, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104, 9 FM.

Αναφερόμενος, τέλος, στους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ο κ. Γαβρόγλου είπε ότι σε λίγες ημέρες προκηρύσσονται από τον ΑΣΕΠ οι 4.500 θέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και αμέσως μετά θα προκηρυχθούν οι 10.500 θέσεις στο πλαίσιο του προγραμματισμού. «Όλες οι Κασσάνδρες που έλεγαν ότι όλα αυτά τα κάνουμε για να κοροϊδέψουμε τον κόσμο θα βγουν τραγικά διαψευσμένες», είπε χαρακτηριστικά.

Όπως είπε ο κ. Γαβρόγλου με το νομοσχέδιο επιλύονται τρία προβλήματα. Αφενός αντιμετωπίζεται το θέμα της ανυπαρξίας της τρίτης λυκείου, και αφετέρου το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ το οποίο εξαντλούσε τους υποψήφιους και τους οδηγούσε σε τεχνικές εισαγωγής χωρίς όμως να τους μορφώνει. Επίσης, ανέφερε ο υπουργός Παιδείας το νομοσχέδιο αντιλαμβάνεται ισότιμα τα δυο σκέλη της ανώτατης εκπαίδευσης τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ, σε ένα πλαίσιο νέας αρχιτεκτονικής για την ανώτατη εκπαίδευση.

Στην ερώτηση για την αντίδραση των πρυτάνεων των πολυτεχνικών ιδρυμάτων στη συγχώνευση με τα ΤΕΙ, ο κ. Γαβρόγλου τόνισε, ότι επί 36 χρόνια υπάρχει ένας «κρυφός εμφύλιος» στη χώρα ανάμεσα στους αποφοίτους πενταετών πολυτεχνικών σχολών και σε εκείνους των τετραετών σχολών των ΤΕΙ. Μέχρι τώρα οι απόφοιτοι των τετραετών τμημάτων, δεν είχαν κανένα επαγγελματικό μέλλον, τόνισε ο κ. Γαβρόγλου, σημειώνοντας ότι το ερώτημα είναι τι θέλουν, το κλείσιμο των ΤΕΙ ή να επιλυθεί το επαγγελματικό μέλλον των ΤΕΙ.

Για τα πειραματικά και πρότυπα σχολεία, ο υπουργός Παιδείας είπε ότι δεν θέλουμε να τα υποβαθμίσουμε, αλλά αντιθέτως δίνουμε στα πειραματικά και πρότυπα σχολεία οργανικές θέσεις. Για το θέμα του νέου ωραρίου στα σχολεία, ο υπουργός Παιδείας είπε ότι το θέμα είναι προς συζήτηση και δεν έχει υπάρξει ακόμη τελική απόφαση για «κουδούνι» στις 9 το πρωί.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close