Ημέρα Ευρωπαικής Πολυγλωσσίας από το Γαλλικό Ινστιτούτο

Στo πλαίσια του εορτασμού της Ημέρας Ευρωπαϊκής Πολυγλωσσίας , το Γαλλικό Ινστιτούτο Λάρισας, το Δίκτυο Εκπαιδευτικών Teachers4Europe, ο Σύλλογος Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας, ,το πολιτιστικό κέντρο εκπαιδευτικών ΠΟΚΕΛ , η Περιφέρεια Θεσσαλίας, το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Περιφέρειας Θεσσαλίας και το EuropeDirectΠεριφέρειας Θεσσαλίας καλούν τα παιδιά της πόλης στο Γαλλικό Ινστιτούτο για τα παιχνίδια .

Lejeudufacteur, ή … βάλε το μήνυμα στον σωστό φάκελο !

Το γαλλικό παιχνίδι «Lefacteur»- «Ο ταχυδρόμος» συναρπάζει τους μαθητές κάθε ηλικίας και συνδυάζει την δυναμική της ομάδας με την αξία της αυτονομίας. Πρόκειται για ένα πολυγλωσσικό παιχνίδι που καλεί τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν τις γενικές γνώσεις τους πάνω στις κουλτούρες των λαών της Ευρώπης. Συγκεκριμένα, οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, παίρνουν έναν φάκελο με πολυπολιτισμικά «εικονο-μηνύματα», τα οποία πρέπει να βάλουν στον σωστό φάκελο- χώρα. Με το σφύριγμα της έναρξης, όλοι οι μαθητές-ταχυδρόμοι θα ξεχυθούν στον περιορισμένο χώρο του πεζόδρομου Κούμα για να μοιράσουν σωστά και … γρήγορα … τα μηνύματα !

Tic -TacBoom, ή … βρες τη γλώσσα πριν τελειώσει ο χρόνος!

Σε αυτό το «εκρηκτικό» παιχνίδι ένας παίκτης από κάθε ομάδα φορά ένα καπέλο με το όνομα μίας από τις Ευρωπαϊκές χώρες και οι συμπαίκτες του, του δίνουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν γι’ αυτή τη χώρα, μέσα σε ορισμένο χρόνο – ώσπου να..σκάσει η «βομβα» του χρονόμετρου! Εάν ο παίκτης, καταφέρει πριν τη λήξη του χρόνου, να βρει τη γλώσσα της χώρας που υπάρχει στο καπέλο του, κερδίζει ένα βαθμό για την ομάδα του! Το παιχνίδι ολοκληρώνεται, όταν παίξουν όλα τα μέλη όλων των ομάδων.

Ποιοι θα είναι οι νικητές ;

Rendez-vousστον πεζόδρομο της Κούμας !

Τα παιχνίδια απευθύνονται σε μαθητές δημοτικού και θα πραγματοποιηθούν την ερχόμενη Παρασκευή 28 του μηνός στις 7 το απόγευμα .

Για πληροφορίες και κρατήσεις στα τηλέφωνα επικοινωνίας 2410 287508

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close