Προσλήψεις Ψυχολόγων στα Επαγγελματικά Λύκεια

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ τ. Β΄ 4180/21-9-18, η Υπουργική Απόφαση με την οποία καθορίζονται η κατανομή και ο αριθμός των Ψυχολόγων που  θα προσληφθούν στα Επαγγελματικά Λύκεια  για το σχολικό έτος 2018-2019.

Η πρόσληψη των 223 ψυχολόγων γίνεται  στο πλαίσιο του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» με στόχο την ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών/-τριών και την οργάνωση της δικτύωσης των σχολείων με υποστηρικτικές δομές ψυχοκοινωνικής υγείας της περιοχής.

Το πρόγραμμα αυτό, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, εφαρμόστηκε πιλοτικά τη σχολική χρονιά 2017-18 σε 9 ΕΠΑΛ και επεκτείνεται από τη σχολική χρονιά 2018-19 σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια (398 σχολικές μονάδες) της χώρας.

Υπενθυμίζουμε ότι εκτός από την πρόσληψη ψυχολόγων, οι βασικές δράσεις του προγράμματος αυτού, σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΥΠΠΕΘ είναι:

  • Εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. στην Γλώσσα και στα Μαθηματικά, με δύο εκπαιδευτικούς ταυτόχρονα στην τάξη και εντός του ωρολογίου προγράμματος, για την ενίσχυση του γλωσσικού και αριθμητικού γραμματισμού.
  • Ενεργοποίηση του θεσμού του «Συμβούλου Καθηγητή», για καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των μαθητών και βελτίωση του κλίματος στην σχολική κοινότητα.
  • Δημιουργία «Σχεδίων Δράσης», χρηματοδοτούμενων «project» που προωθούν την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στα σχολεία και προβάλλουν τις επιστήμες, την τεχνολογία και τον πολιτισμό.
  • Εξοπλισμός των ΕΠΑ.Λ. με υποδομές τηλεδιάσκεψης ώστε να δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ σχολείων σε κοινές δράσεις.
  • Δικτύωση των σχολείων μέσα από κοινές πλατφόρμες επικοινωνίας οι οποίες επιτρέπουν την επικοινωνία μεταξύ των σχολείων αλλά και με υποστηρικτικές δομές της περιοχής τους.
  • Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία και των ψυχολόγων από ειδικά εκπαιδευμένους επιμορφωτές.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close