Δεκτές μία στις τρεις ενστάσεις για μεταγγραφή σε ΑΕΙ – ΤΕΙ

Το 1/3 των αιτήσεως μετεγγραφής από ένα τμήμα Πανεπιστημίου σε άλλο έγιναν φέτος δεκτές από το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Συνολικά, υποβλήθηκαν 14.038 αρχικές αιτήσεις μετεγγραφής, εκ των οποίων έγιναν δεκτές 5.572, και 5.932 ενστάσεις – αιτήσεις θεραπείας, εκ των οποίων έγιναν δεκτές 2.002.

Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, έγιναν δεκτές 7.574 (5.572 αρχικές αιτήσεις + 2.002 ενστάσεις).

Αναλυτικά, τα στοιχεία των αρχικών αιτήσεων ανά κατηγορία:

  • Γενική κατηγορία με ποσοτικό περιορισμό (15% επί του αριθμού των εισακτέων): 13.615 αιτήσεις και έγιναν δεκτές 5.200, δηλ. ποσοστό 38%.
  • Ειδική κατηγορία χωρίς ποσοτικό περιορισμό: 283 αιτήσεις και έγιναν δεκτές 283, δηλ. ποσοστό 100%.
  • Ειδική κατηγορία Ελλήνων φοιτητών της Μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης: 102 αιτήσεις και έγιναν δεκτές 53, δηλ. ποσοστό 52%.
  • Ειδική κατηγορία φοιτητών κυπριακής καταγωγής: 38 αιτήσεις και έγιναν δεκτές 36, δηλ. ποσοστό 94,74%.

Οι φοιτητές που έχουν καταθέσει ένσταση – αίτηση θεραπείας επί των αρχικών αποτελεσμάτων των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής, από τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017, μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα της αίτησής τους στην ιστοσελίδα του υπουργείου ή μέσω της ειδικής εφαρμογής μετεγγραφών.

Στην ίδια διεύθυνση μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα των αιτήσεών τους οι φοιτητές που υπέβαλαν αίτηση με την κατηγορία των παθήσεων, καθώς και οι κυπριακής καταγωγής φοιτητές, των οποίων η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων έληξε στις 15 Νοεμβρίου.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close