Αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών

Σειρά αλλαγών στην οργάνωση και τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με το σχετικό προεδρικό διάταγμα, διαχωρίζεται για πρώτη φορά η λειτουργία του Νηπιαγωγείου από αυτή του Δημοτικού Σχολείου, ενώ ενισχύει με αρμοδιότητες το Σύλλογο Διδασκόντων για θέματα που αφορούν τη λειτουργία της Σχολικής Μονάδας όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Οι αλλαγές ξεκινούν από τις εγγραφές όπου πλέον θα γίνονται με τον ίδιο τρόπο τόσο στο Νηπιαγωγείο όσο και στο Δημοτικό. Σε αυτό το πλαίσιο, οι εγγραφές θα γίνονται το διάστημα 1-20 Μαΐου, ενώ το γραφειοκρατικό μέρος της διαδικασίας, η οποία απλοποιείται, περνάει σε μεγάλο βαθμό στη δημόσια διοίκηση (για παράδειγμα, ο Διευθυντής/Προϊστάμενος του νηπιαγωγείου αναζητά το πιστοποιητικό γέννησης για την εγγραφή μέσω του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας).

Στα Νηπιαγωγεία και προκειμένου τα νήπια να προσαρμόζονται καλύτερα στο νέο σχολικό περιβάλλον, εισάγεται ο θεσμός του ευέλικτου περιβάλλοντος για δυο εβδομάδες. Συγχρόνως, στον σύλλογο διδασκόντων δίδεται η δυνατότητα να αναμορφώνει το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα για να το προσαρμόζει στις ανάγκες της σχολικής μονάδας.

Αλλαγή προωθείται από το υπουργείο Παιδείας και στον τρόπο επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου αφού θα πραγματοποιείται κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών με στόχο, όπως αναφέρεται και σε σχετική ανακοίνωση, τη δημιουργία θετικού παιδαγωγικού κλίματος στη σχολική μονάδα και την αποφυγή ανταγωνισμών και τις διενέξεων μεταξύ των μαθητών.

Ειδική αναφορά γίνεται στις σχολικές δράσεις (διδακτικές επισκέψεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, ημερήσιες εκδρομές), αλλά στην ασφάλεια των μαθητών όπου παρέχονται σαφείς οδηγίες σχετικά με την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close