Στις 26 Απριλίου ξεκινά η συζήτηση για τον τρόπο διδασκαλίας της Ιστορίας

Την ερχόμενη Τετάρτη, 26 Απριλίου, ξεκινά η συζήτηση για τον τρόπο διδασκαλίας και το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας στο σχολείο, με προσκεκλημένους του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής τους εκπροσώπους των πανεπιστημιακών τμημάτων.

Από πλευράς ΙΕΠ, έχει καθοριστεί ομάδα εργασίας, η οποία μάλιστα παρέδωσε την προηγούμενη εβδομάδα το «Σχέδιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Μάθημα της Ιστορίας στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση», σε συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου και τον πρόεδρο του ΙΕΠ, Γεράσιμο Κουζέλη.

Όπως έγινε γνωστό, κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά της πρότασης, τα οποία, σύμφωνα με το ΙΕΠ, αποτελούν «ουσιαστική βάση για μία ριζική βελτίωση του τρόπου διδασκαλίας του αντικειμένου της Ιστορίας και στις τρεις βαθμίδες».

Από την πλευρά του, ο κ. Γαβρόγλου επανέλαβε την ανάγκη διεξαγωγής ουσιαστικού διαλόγου με την επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα και διαβεβαίωσε για την εκ μέρους του στήριξη προς την Ομάδα Εργασίας και το ΙΕΠ για την πορεία της διαβούλευσης και για τη διαμόρφωση νέων προγραμμάτων σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας, εντός της επόμενης σχολικής χρονιάς.

Η δεύτερη συνάντηση-συζήτηση είναι προγραμματισμένη για την Δευτέρα, 15 Μαΐου, με τη συμμετοχή επιστημονικών ενώσεων και εταιρειών, συνδικαλιστικών φορέων και σχολικών συμβούλων.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close