Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς σε Πολωνία, Γερμανία, Σερβία

Σας πληροφορούμε ότι το Συμβούλιο της Ευρώπης έχει προκηρύξει τα εξής τρία σεμινάρια:

1. POLAND

ΘΕΜΑ:  “Building a Europe for and with children”

Janusz Korczak’s child-and learner-centred pedagogy

Κωδικός: CoE 2012 1006-1012 Poland

Ημερομηνία διεξαγωγής : 06/10/2012 – 12/10/2012

«Χτίζοντας μια Ευρώπη για και με τα παιδιά»

Η παιδαγωγική του  Janusz Korczak που προσανατολίζεται στο παιδί και τον εκπαιδευόμενο»

Θέματα που θα πραγματευθεί το σεμινάριο:

  • Εφαρμογή των προτύπων αναφορικά με τα δικαιώματα των παιδιών, ενίσχυση του δικαιώματος των παιδιών να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων, ενδυνάμωση των παιδιών μέσω της συμμετοχής και της εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν την παιδαγωγική του Janusz KORCZAK  που προσανατολίζεται στο παιδί και τον εκπαιδευόμενο, στο ευρύτερο ιστορικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο.

-Γλώσσα εργασίας: ΑΓΓΛΙΚΑ

-Απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης όλων των κλάδων καθώς και σε Διευθυντές και Υποδιευθυντές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης .

-Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων στα γραφεία της Διεύθυνσης Διεθνών Εκπαιδευτικών Σχέσεων :  20 Ιουλίου 2012  (σφραγίδα ταχυδρομείου)

-Αριθμός θέσεων: Οι προσφερόμενες θέσεις από τους Διοργανωτές για το σύνολο των Κρατών –Μελών ορίζονται σε : 15 . Η Υπηρεσία μας θα προτείνει 04  ( τέσσερις) υποψήφιους.

2. GERMANY , Akademie Bad Wildbad

ΘΕΜΑ: “Die Rolle der Lehrer für die Prävention von Gewalt”  

Κωδικός: CoE 2012 1015-1019 Bad Wildbad

Ημερομηνία διεξαγωγής : 15/10/2012 – 19/10/2012

«Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην πρόληψη της βίας»

Θέματα που θα πραγματευθεί το σεμινάριο:

  • Επίκεντρο του σεμιναρίου είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς χώρου μάθησης για τους μαθητές . Τα σχολεία θα πρέπει να παρέχουν ένα χώρο, όπου οι μαθητές θα μπορούν να μαθαίνουν και να αναπτύσσονται και ο χώρος αυτός θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από κλίμα ασφάλειας,  όπου όλοι θα μπορούν να ζουν και να εργάζονται, να μαθαίνουν και να παίζουν.
  • Βασικό στοιχείο ενός τέτοιου σχολείου είναι η δημιουργία μιας ατμόσφαιρας που θα «καλωσορίζει» κάθε παιδί και στην οποία κάθε παιδί χωριστά θα αποτελεί αντικείμενο σεβασμού και θα γίνεται αποδεκτό από τους άλλους.  Εάν επικρατήσει το αντίθετο , παρεμποδίζεται η ανάπτυξη του πλήρους δυναμικού μάθησης του παιδιού.
  • Ο εκφοβισμός, η σχολική βία, η καταστολή και η χρήση απειλής ή η πραγματική σωματική και ψυχολογική βία, αντιπροσωπεύουν το άλλο άκρο του φάσματος και αντανακλούν την υπάρχουσα βία στην κοινωνία.
  • Κάθε παιδί έχει όμως το δικαίωμα σε ένα ασφαλές περιβάλλον μάθησης και αν θέλουμε να αποτρέψουμε τη βία στα σχολεία μας, τότε θα πρέπει αυτή να εξαφανιστεί ως επιλογή συμπεριφοράς ή/και να αντικατασταθεί από άλλες επιλογές όπως για παράδειγμα από την εμπειρία και ανάπτυξη της «Convivencia».

-Γλώσσα εργασίας:     ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

-Απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς Α/θμια και Β/θμιας Εκπαίδευσης όλων των κλάδων  καθώς και σε Διευθυντές και Υποδιευθυντές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης

-Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων στα γραφεία της Διεύθυνσης Διεθνών Εκπαιδευτικών Σχέσεων : 10 Αυγούστου 2012  (σφραγίδα ταχυδρομείου)

-Αριθμός θέσεων: Οι προσφερόμενες θέσεις από τους Διοργανωτές για το σύνολο των Κρατών –Μελών ορίζονται σε : 30 . Η Υπηρεσία μας θα προτείνει 05  ( πέντε ) υποψήφιους.

3. SERBIA

ΘΕΜΑ:  “ Motivation and psychological principles of learning”

Κωδικός: CoE 2012  1102–1103 Serbia

Ημερομηνία διεξαγωγής : 02/11/2012 – 03/11/2012

«Κίνητρα και ψυχολογικές αρχές της μάθησης»

Θέματα που θα πραγματευθεί το σεμινάριο:

  • Ανάπτυξη των ικανοτήτων των συμμετεχόντων στην οργάνωση της διδασκαλίας και στην αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη μάθηση:
  • Μέσω της εφαρμογής των διαφόρων στρατηγικών μάθησης και παρακίνησης, προκειμένου να καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών τους.
  • Παρέχοντας υποστήριξη σε μαθητές όσον αφορά την ανάπτυξη της    αυτορρυθμιζόμενης μάθησης και τις στρατηγικές παρακίνησης,.
  • Παρουσιάζοντας τρόπους ώστε να ενθαρρύνεται η  μελέτη με  μαθητές διαφορετικών δυνατοτήτων και τύπων μάθησης,  και ποιες αρχές να εφαρμόσουν
  • Εισαγωγή των συμμετεχόντων στη χρήση της θεωρίας της  «πολλαπλής νοημοσύνης»  του Gardner  μέσα στη δική τους τάξη.

-Γλώσσα εργασίας:     ΑΓΓΛΙΚΑ και ΣΕΡΒΙΚΑ

-Απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπαίδευσης καθώς και  σε Διευθυντές και Υποδιευθυντές Α/θμιας Εκπαίδευσης .

-Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων στα γραφεία της Διεύθυνσης Διεθνών Εκπαιδευτικών Σχέσεων : 10 Αυγούστου 2012 (σφραγίδα ταχυδρομείου)

-Αριθμός θέσεων: Οι προσφερόμενες θέσεις από τους Διοργανωτές για το σύνολο των Κρατών –Μελών ορίζονται σε : 13 . Η Υπηρεσία μας θα προτείνει 04  ( τέσσερις) υποψήφιους.

 

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close