ΕΟΠΠΕΠ: Εξετάσεις Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων 1ης περιόδου 2017

Ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας διεξαγωγής των Εξετάσεων Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης, 1ης περιόδου 2017.

Όλοι οι δικαιούχοι συμμετοχής στις εξετάσεις καλούνται να επιλέξουν / δηλώσουν Εξεταστικό Κέντρο και Ημερομηνία Εξετάσεων, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας http://trainersexams.eoppep.gr/

από 15-05-2017, και ώρα 14:00 μ.μ. έως και 24-05-2017 και ώρα 23:59 μ.μ.

Δικαιούχοι συμμετοχής στις Εξετάσεις Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας, 1ης περιόδου 2017 είναι:

  • Οι υποψήφιοι, οι οποίοι έχουν υποβάλει ηλεκτρονικά Αίτηση Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας και έχουν αποστείλει φάκελο με την εκτυπωμένη Αίτηση και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. έως και 28/04/2017 (σύμφωνα με το ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ή σφραγίδα ταχυδρομείου) και μετά την αξιολόγηση της Αίτησης και του φακέλου τους: α) το αποτέλεσμα ελέγχου είναι «πλήρης» και δεν ζητούνται συμπληρωματικά στοιχεία, β) κατατάσσονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας http://trainers.eoppep.gr/ στη διαδρομή: «Συμμετοχή σε διαδικασία (εξετάσεις) πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας».

  •  Οι υποψήφιοι, που κατά την 1η Εξεταστική Περίοδο 2014, την 1η Εξεταστική Περίοδο 2015 και κατά την 1η Εξεταστική Περίοδο 2016, δεν πέτυχαν σε κανένα από τα δύο (2) μέρη των εξετάσεων (Θεωρητικό και Πρακτικό) και έχουν υποβάλει νέα Αίτηση Πιστοποίησης, για την οποία τους έχει κοινοποιηθεί, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας http://trainers.eoppep.gr/ ως αποτέλεσμα ελέγχου: «Συμμετοχή σε διαδικασία (εξετάσεις) πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας».

  • Οι υποψήφιοι, που κατά την 1η Εξεταστική Περίοδο 2014, την 1η Εξεταστική Περίοδο 2015 και κατά την 1η Εξεταστική Περίοδο 2016, πέτυχαν σε ένα από τα δύο (2) μέρη των εξετάσεων. Οι υποψήφιοι αυτής της κατηγορίας θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις μόνο για το μέρος στο οποίο δεν έχουν πετύχει.
  • Οι υποψήφιοι, που κατά την 1η Εξεταστική Περίοδο 2014, την 1η Εξεταστική Περίοδο 2015 και κατά την 1η Εξεταστική Περίοδο 2016, ήταν απόντες και στα δύο (2) μέρη των εξετάσεων (Θεωρητικό και Πρακτικό) και έχουν υποβάλει νέα Αίτηση Πιστοποίησης, για την οποία τους έχει κοινοποιηθεί, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας http://trainers.eoppep.gr/ ως αποτέλεσμα ελέγχου: «Συμμετοχή σε διαδικασία (εξετάσεις) πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας».
  • Οι υποψήφιοι, που κατά την 1η Εξεταστική Περίοδο 2014, την 1η Εξεταστική Περίοδο 2015 και κατά την 1η Εξεταστική Περίοδο 2016, ενώ ήταν δικαιούχοι, δεν δήλωσαν συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης.

Ο Οργανισμός διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της δηλωθείσας επιθυμητής ημερομηνίας εξέτασης ή και μετακίνησης του υποψηφίου από το αρχικά δηλωθέν Εξεταστικό Κέντρο σε άλλο, προκειμένου να συγκροτηθούν με αρτιότητα τμήματα υποψηφίων ή και για λόγους ανωτέρας βίας. Στην περίπτωση αυτή, οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερώνονται σχετικά.

Για τη διευκόλυνση της προετοιμασίας των υποψηφίων, αναρτώνται μαζί με την παρούσα ανακοίνωση και οι σχετικές «Οδηγίες προς Υποψηφίους». Υπενθυμίζεται ότι η «Τράπεζα Θεμάτων» είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Οργανισμού στη θέση: http://www.eoppep.gr/images/Anakoinwseis/Trapeza_thematon_2014.pdf

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close