Μνημόνιο συνεργασίας με το πανεπιστήμιο Ζιγιάνγκ υπέγραψαν, ΑΠΕ-ΜΠΕ και Πάντειο Πανεπιστήμιο

Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν με το πανεπιστήμιο Ζιγιάνγκ της Κίνας το Πάντειο Πανεπιστήμιο και το Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, σήμερα το πρωί, στην πρυτανεία του ελληνικού ιδρύματος.

Τον βασικό πυλώνα της συνεργασίας αποτελούν οι ανταλλαγές ανθρώπινου δυναμικού και – στην περίπτωση του Παντείου Πανεπιστημίου – η κατάρτιση ενός κοινού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών. «Αυτή η συνεργασία είναι πολύ σημαντική για εμάς γιατί το πανεπιστήμιο του Ζεγιάνγκ διαθέτει ένα εξαιρετικό τμήμα μέσων μαζικής επικοινωνίας και πολιτισμού» σημείωσε η πρύτανης του Παντείου, Ισμήνη Κριάρη, επισημαίνοντας ότι στόχος είναι η ενίσχυση της συνεργασίας και σε ερευνητικό επίπεδο.

Το ειδικό βάρος που αποκτά αυτή η σχέση λόγω του ιστορικού βάθους των δυο πολιτισμών, τονίστηκε από όλες τις πλευρές. «Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα θα αφορά τους δυο πανάρχαιους πολισμούς μας και τον τρόπο διάσωσής τους από τα νέα μέσα επικοινωνίας» ανέφερε χαρακτηριστικά η πρύτανης.

Στη ιδιαίτερη σημασία της συνεργασίας με το πανεπιστήμιο Ζιγιάνγκ, το μεγαλύτερο ίδρυμα δημοσιογραφίας στην Κίνα αφού αριθμεί 13.000 φοιτητές, αναφέρθηκε και ο πρόεδρος του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, Μιχάλης Ψύλος. «Ο στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τη συνεργασία μας στον τομέα της ενημέρωσης και ειδικά στον τομέα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης» τόνισε. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το οποίο συνεργάζεται ήδη με το πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα, θα δεχθεί Κινέζους φοιτητές για να κάνουν την πρακτική τους.

Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close