Ν. Φίλης: Θέλω να παραμείνω στο υπουργείο Παιδείας

Εξόχως αντιδημοκρατική χαρακτήρισε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης την πρακτική που έχει στόχο την «πολιτική αστάθεια» σε μια περίοδο που κρίνονται μεγάλα διακυβεύματα.

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Αγορά ανέφερε ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος για την αριστερή διακυβέρνηση, η οποία επιπλέον κρίνεται για το ήθος της, την σχέση ειλικρίνειας με τον πολίτη, την αποτελεσματική διαχείριση της καθημερινότητας και τη σύγκρουση με τα μεγάλα συμφέροντα.

«Δεν παραμυθιάζουμε τους πολίτες με ένα δικό μας succes story. Θέτουμε σαφείς στόχους και μιλάμε για δυνατότητες και όχι για βεβαιότητες», είπε.

Εν όψει αλλαγών στο κυβερνητικό σχήμα ο υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι ο Πρωθυπουργός στο πλαίσιο των συνταγματικών αρμοδιοτήτων του έχει όλες τις δυνατότητες να κάνει ανασχηματισμό που κατά την κρίση του θα δημιουργήσει ένα αποτελεσματικότερο κυβερνητικό σχήμα.

Πάντως, διευκρίνισε ότι δεν επιθυμεί κάποια άλλη θέση στο κόμμα, αλλά να παραμείνει στο υπουργείο όπου έχει δρομολογήσει «ένα σημαντικό έργο που αναγνωρίζεται από την κοινή γνώμη». «Διαμορφώσαμε την προοπτική της δημοκρατικής εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης», σημείωσε και προανήγγειλε την εκπόνηση τριετούς σχεδίου όπου προβλέπεται ένα εισαγωγικό σύστημα, λιγότερο ψυχοφθόρο και κοστοβόρο για τους μαθητές των λυκείων.

Για τις σχέσεις Πολιτείας – Εκκλησίας ο κ. Φίλης τόνισε ότι πρέπει να «διευκρινιστούν οι εκατέρωθεν ρόλοι» προς όφελος όλων. Αναγνώρισε την «αντίληψη συνεργασίας» του Μακαριότατου, για τον οποίο είπε ότι από τη θέση του στο πηδάλιο Εκκλησίας έχει επιδείξει τη σπουδαία φιλανθρωπική δράση της τα τελευταία χρόνια.

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close