Τροπολογία για την αύξηση του ποσοστού εισακτέων αθλητών/τριων στα ΑΕΙ

Την αύξηση του ποσοστού των εισακτέων αθλητών/τριών στα ΑΕΙ προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για το «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας και άλλες διατάξεις». Η τροπολογία εντάχθηκε στο νομοσχέδιο ως άρθρο 17. Σύμφωνα με αυτήν αυξάνεται το ποσοστό των θέσεων που δίνεται στους αθλητές/τριες από 3% σε 4,5% επιπλέον του εκάστοτε αριθμού εισακτέων. Η αύξηση αυτή ίσχυσε και κατά το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος. Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση με το προτεινόμενο άρθρο αποκτά πάγιο χαρακτήρα η ανωτέρω αύξηση προς επιβράβευση της προσπάθειας των διακριθέντων αθλητών.

Ακολουθεί η διάταξη:

Ρύθμιση θεμάτων εισαγωγής αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
1.α)Το πέμπτο εδάφιο της περίπτωσης 7 της παραγράφου 8 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999 (Α ́121), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Επιφυλασσομένων των οριζομένων στο πρώτο και τρίτο εδάφιο της παραγράφου αυτής, όλοι οι αθλητές/τριες,που έχουν κατακτήσει μία τουλάχιστον νίκη από τις αναφερόμενες στις περιπτώσεις 1 έως και 7 της παρούσας παραγράφου, εισάγονται στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. σε ποσοστό 20% επιπλέον του εκάστοτε αριθμού των εισακτέων στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. και σε ποσοστό 4,5% επιπλέον του εκάστοτε αριθμού των εισακτέων σε οποιαδήποτε άλλη σχολή ή τμήμα Α.Ε.Ι.».
β) Στο τέταρτο εδάφιο της παραγράφου 8 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999 (Α ́121), όπως ισχύει, μετά τη φράση «κατά τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν.2525/1997 (Α188),όπως ισχύει,»προστίθεται η φράση «και του ν. 4186/2013 (Α ́193), όπως ισχύει ,».
2.α) Η παράγραφος 1 ισχύει από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 και εφεξής.
β) Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 8 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999, που προστέθηκε με την παρ.5 του άρθρου
6 της από 30.12.2015 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α ́184), όπως κυρώθηκε με το άρθρο δεύτερο του ν. 4366/2016 (Α ́18), καταργείται.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close