Τα κριτήρια τοποθέτησης αναπληρωτών στα σχολεία

Τα κριτήρια της σειράς τοποθέτησης των αναπληρωτών στα σχολεία παρουσιάζει μέσα από έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.Μετά λοιπόν, την πρόσληψη των προσωρινών αναπληρωτών και προκειμένου για την τοποθέτηση τους σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 8 της αρ. 35557/Δ2/09-04-2003 Υ.Α. (ΦΕΚ 465 Β΄) «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες λειτουργίας των δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». Συγκεκριμένα, ορίζεται ότι:

«Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των εκπαιδευτικών σε σχολεία της ίδιας περιοχής διορισμού προσλαμβανομένων για την τοποθέτηση τους στα λειτουργικά κενά. […] Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,

β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,

γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,

δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και

ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.

Μεταξύ των ανηκόντων στην ίδια κατηγορία, που προέρχονται από τον πίνακα Β’ προτιμώνται οι έχοντες και εντοπιότητα».

Επιπλέον, ο Νίκος Φίλης ενημερώνει ότι επί του ζητήματος έχουν εκδοθεί και οι αρ. Φ.361.1/697/126794/14-10-2009 και Φ.361.1/74/28599/Δ1/18-03-2010 διευκρινιστικές εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Τέλος, επισημαίνεται ότι το σύνολο των διαδικασιών του Υπουργείου έχει ως αποκλειστική μέριμνα την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων Α/θμιας Εκπ/σης, στα πλαίσια των υφιστάμενων διατάξεων και των εγκεκριμένων από τα αρμόδια όργανα πιστώσεων.

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close