Υπ. Παιδείας: Πίνακες επιτυχόντων στα Δημόσια ΙΕΚ

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία της εγγραφής σπουδαστών στα ΙΕΚ όλης της χώρας.Το σύνολο των επιτυχόντων ανέρχεται σε 16.758 καταρτιζομένους  έναντι 14.998 κατά το χειμερινό εξάμηνο 2015

Η Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς αυξάνει τις θέσεις καταρτιζομένων και επιδιώκει τη σύνδεση των ειδικοτήτων των Δ.ΙΕΚ με τις προτιμήσεις των υποψηφίων για τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.

Προθεσμίες Εγγραφών

Οι υποψήφιοι πρέπει να εγγραφούν στο Δ.Ι.Ε.Κ όπου πέτυχαν από σήμερα 21-09-2016 έως και την Δευτέρα 26-09-2016 μέχρι τις 20:00 μ.μ. Οι ώρες λειτουργίας του Δ.Ι.Ε.Κ είναι 13:00-21:00.

Στις 21-09-2016 γίνονται οι εγγραφές μόνο για τους σπουδαστές που το επώνυμο τους ξεκινάει από Α έως Ε, για την διευκόλυνση της διαδικασίας. Τις ακόλουθες ημέρες (22-09-2016 έως 26-09-2016) όλοι οι σπουδαστές.

Σε όσους υποψηφίους δεν εξασφάλισαν σε αυτόν τον κύκλο μία θέση σπουδών στα ΔΙΕΚ υπενθυμίζουμε την δυνατότητα παρακολούθησης αντίστοιχων τμημάτων στα Δημόσια ΕΠΑΛ.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα επισυναπτόμενα αρχεία:

  1. Κατάσταση επιτυχόντων υποψηφίων καταρτιζόμενων ΔΙΕΚ για τμήματα Α΄ εξαμήνου 2016Β
  2. Κατάσταση επιτυχόντων ΟΜΟΓΕΝΩΝ υποψηφίων καταρτιζόμενων ΔΙΕΚ για τμήματα Α΄ εξαμήνου 2016Β
  3. Βάσεις Τμημάτων ΔΙΕΚ για τμήματα Α΄ εξαμήνου 2016Β
  4. Οδηγίες εγγραφής επιτυχόντων
  5. Αίτηση εγγραφής επιτυχόντων
  6. Διευθύνσεις ΕΠΑΛ

Δείτε επίσης x

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

«Λουκέτο» σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο μετά από καταγγελία για παρενόχληση μαθητριών από εκπαιδευτικό

Καταγγελία, σύμφωνα με την οποία εκπαιδευτικός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου προέβαινε σε παρενόχληση μαθητριών του, υποβλήθηκε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Σύμφωνα με…
scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close